Контексна реклама для просування харчових продуктів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У процесі прогресивного розвитку суспільства сформувались не лише нові методи ведення виробничо-комерційної діяльності, а також змінилися способи проведення рекламної кампанії. Одним з таких способів є впровадження інтернет-реклами, яка займає одне з провідних місць у рекламному просторі.
Опис
Жихарєва Н. О. Контексна реклама для просування харчових продуктів / Н. О. Жихарєва ; наук. кер. М. Г. Брайко // Збірник наукових праць молодих учених, аспірантів та студентів / Одес. нац. акад. харч. технологій ; гол. ред. Б. В. Єгоров, заст. гол. ред. Н. М. Поварова, відп. ред. Г. М. Станкевич. – Одеса : ОНАХТ, 2018. – с. 216–217. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
просування харчових продуктів, контексна реклама, інтернет-реклама
Бібліографічний опис