Аромамаркетинг як засіб покращення результатів бізнесу
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою роботи є дослідження аромамаркетингу як засобу покращення результатів бізнесу.
Опис
Рабаджи М. Аромамаркетинг як засіб покращення результатів бізнесу / М. Рабаджи ; наук. кер. Л. Л. Лобоцька, С. М. Дідух // Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді : тези І Всеукр. студентської наук.-практ. конф., Одеса, 4–5 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки і менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна. – Одеса : ОНАХТ, 2019. – с. 76–78. – Бібліогр.: 1 назв.
Ключові слова
аромамаркетинг, покращення результатів бізнесу, ароматичний брендинг