Етапи формування готельних мереж як складової туристичного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Однією з основних тенденцій готельної індустрії останніх років стає глобалізація. Все жвавішими темпами розвиваються міжнародні готельні мережі, оскільки саме вони дозволяють просувати на світовий туристичний ринок високі стандарти обслуговування, загальноприйнятий рівень якості та дозволяють знизити ризик банкрутства.
Опис
Шикіна О. В. Етапи формування готельних мереж як складової туристичного бізнесу / О. В. Шикіна, С. Г. Ярьоменко // Забезпечення якості вищої освіти : матеріали Всеукр. наук.-метод. конф., Одеса, 10–12 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; ред. кол.: Б. В. Єгоров (голова) та ін. – Одеса, 2019. – С. 114–116. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
готельні мережі, формування готельних мереж, туристичний бізнес, послуги гостинності
Бібліографічний опис