Підвищення ролі вхідного контролю знань на початковому етапі навчання у вищому навчальному закладі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Одним з головних принципів навчання є логічна послідовність та спадкоємність у викладені навчального матеріалу. Поширення цього постулату на фахову підготовку бакалаврів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» полягає, зокрема, в розробці методичного документу, що має назву «Освітньо-професійна програма».
Опис
Підвищення ролі вхідного контролю знань на початковому етапі навчання у вищому навчальному закладі / П. М. Монтік, І. М. Світий, О. Ю. Розіна, А. А. Галіулін // Забезпечення якості вищої освіти : матеріали Всеукр. наук.-метод. конф., Одеса, 10–12 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; ред. кол.: Б. В. Єгоров (голова) та ін. – Одеса, 2019. – С. 219–221 : рис.
Ключові слова
контроль знань, вхідний контроль знань, початковий етап навчання
Бібліографічний опис