Розробка та дослідження моделей формування рекомендацій для підвищення ефективності обслуговування клієнтів у закладах харчування
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В даній роботі було проведено аналіз предметної області обслуговування клієнтів у закладах харчування, проаналізовано підходи до автоматизованого формування рекомендацій, обґрунтовано доцільність розробки інтелектуальної системи обслуговування відвідувачів у закладах харчування.
Опис
Бабич М. І. Розробка та дослідження моделей формування рекомендацій для підвищення ефективності обслуговування клієнтів у закладах харчування / М. І. Бабич, Я. О. Кацуба // Інформаційні технології і автоматизація–2019 : зб. доп. XIІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 17–18 жовт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, Інститут комп'ютерних систем і технологій «Індустрія 4.0» ім. П. М. Платонова ; ред. кол.: С. В. Котлик, В. А. Хобін, В. М. Плотніков. – Одеса, 2019. – Ч. ІІ. – с. 20–22 : рис. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
заклади харчування, обслуговування клієнтів, технології штучного інтелекту