Руралістичні засади брендингу сільських територій Південного регіону України

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
У монографії розкрито роль та місце брендингу сільських територій Південного регіону України в системі руралістичних знань, визначено його пізнавальну парадигму, соціально-психологічну сутність, обгрунтовано інтегровану модель та суспільне значення бренду цих природних та соціально-просторових утворень в контексті руралістичного підходу. Для наукових працівників, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів, фахівців з економіки, маркетингу та менеджменту.
Опис
Павлов, О. І. Руралістичні засади брендингу сільських територій Південного регіону України : монография / О. І. Павлов, І. О. Павлова ; Одес. нац. акад. харч. технологій. - Одеса : Астропринт, 2019. - 288 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 265-287. - ISBN 978-966-927-537-0.
Ключові слова
брендинг, сільські території, Південний регіон України, руралістика, інтегрована модель, бренд, сельские территории, Южный регион Украины, руралистика, интегрированная модель
Бібліографічний опис