Роботи 2024 року
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Роботи 2024 року за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 55
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАпаратно-програмна реалізація системи для дослідження форми електричних сигналів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Ізотов Андрій Вадимович
- ДокументМоделювання вузла керування системи кондиціонування на МКС(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Даніска Костянтин МиколайовичУ кожному побутовому холодильнику є невеликий прилад, який називається терморегулятор. Його значення для нормальної роботи рефрижератора дуже велике. Терморегулятор призначений для точної підтримки заданої температури. Це властивість терморегулятора є дуже важливим, так як у багатьох технічних виробах для їх функціонування потрібно підтримувати певну задану температуру. Якби термореле іноді не переривали роботу компресора, температурні показники в морозильній і холодильній камерах не дозволяли б зберігати там більшість продуктів в потрібному для них режимі, і зовсім неможливо було б встановити бажаний діапазон градусів. Саме тому, якщо всередині холодильника занадто тепло або занадто холодно, одним з найвірогідніших винуватців даної проблеми вважається регулятор температури. Метою даної роботи є розробка схем приладу, призначеного для регулювання температури. Головна особливість терморегуляторів - простота схем при істотно більш широких, ніж у поширених аналогових, функціональні можливості, відсутність необхідності регулювання і настройки при виготовленні і експлуатації. Терморегулятор або термостат - це один з основних елементів, без якого неможлива нормальна робота холодильника. Він фіксує показання датчиків температури в холодильній і морозильній камері і подає сигнал на пусковий реле компресора. Відповідно до цих сигналами компресор включається, якщо в камері недостатньо холодно, і вимикається, коли температура досягає заданого рівня. Так регулюється ступінь охолодження повітря в холодильнику. При використанні електронного регулятора цей процес здійснюється дещо інакше, але принцип залишається приблизно таким же.
- ДокументМоделювання вузлів моніторів на МКС. Вузол формування світлових ефектів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Бука Максим ВладіславовичПравильно вибрана і здійснена система управління освітлювальними мережами призводить до більше організованого використання освітлювальної установки, що покращує умови освітлення і тим самим призводить до підвищення продуктивності праці, зниження браку вироблюваної продукції і зменшення виробничого травматизму. Управління освітлювальними мережами – складне технічне завдання, від рішення якого багато в чому залежать умови експлуатації освітлювальної установки, здійснення керування освітленням, а також створення передумов для раціонального витрачання електроенергії. Всі знають, що дивитися в монітор або телевізор в темній кімнаті дуже шкідливо для очей. Основна причина в цьому - різкий контраст яскравості монітора і темної стіною позаду нього. Раніше, щоб очі не втомлювалися під час роботи за комп'ютером використовували настільну лампу. На основі вивчених даних в дипломній роботі розроблено динамічну фонову підсвічування монітора на платі Arduino Nano 3.0 та завдяки адресній світлодіодній стрічки типу SMD, також програмної оболочки “Ambibox” Четвертого липня 2002 року компанія "Philips" запатентовала першу версію технології динамічної фонового підсвічування телевізора, яка працювала по вертикальних краях екрану і освічувала стіну за ним відповідно кольорам картинки на екрані. Далі, а саме 20 грудня 2007 року вони заявили про повну різнобарвною фонового підсвічування монітора. Відома далі, як "Ambilight". Щоб насолоджуватися барвистою фоновим підсвічуванням зовсім не обов'язково купувати телевізори або монітори від "Philips". Таку підсвічування можна зробити своїми руками завдяки недорогими електронними компонентами та програми для персонального комп'ютера “Ambibox”.
- ДокументМоделювання імпульсного ДБЖ на МКС(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Грибенюк Єгор СергійовичПитання розробки та вдосконалення якісних блоків живлення сучасної техніки і технології постійно і паралельно обговорюється питаннями творення цих самих технологій і систем. Оскільки неможливо уявити успішну роботу будь-яких систем без якісних джерел живлення. Тому до завдань вибору і застосування джерел блоків живлення користувачі, фахівці і розробники завжди відносяться з повною відповідальністю. Основне призначення блоку живлення - формування напруги живлення, яке необхідно для функціонування всіх блоків ПК. Основна напруга живлення компонентів це: +12 В, +5 В, +3,3В. Існують також додаткові напруги: 12В і - 5В. Ще блок живлення здійснює гальванічну розв'язку між мережею 220В і компонентами комп'ютера. Це необхідно для усунення струмів витоків, наприклад щоб на корпус ПК не потрапляв струмом, а також перешкоджає виникненню паразитних струмів при сполученні пристроїв. Для здійснення гальванічної розв'язки досить виготовити трансформатор з необхідними обмотками. Але для живлення комп'ютера потрібна чимала потужність, особливо для сучасних ПК. Для живлення комп'ютера довелося б виготовляти трансформатор, який мав би не тільки великий розмір, але і дуже багато важив. Однак зі зростанням частоти струму трансформатора для створення того ж магнітного потоку необхідно менше витків. У блоках живленнях, побудованих на основі перетворювача, частота напруги живлення трансформатора в 1000 і більше разів вище. Це дозволяє створювати компактні і легкі блоки живлення.
- ДокументПобудова комп'ютерно-телекомунікаційної мережі підприємства з мобільними об'єктами(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Сафонов Дмитро МихайловичВсесвітня тенденція до об'єднання комп'ютерів у мережі обумовлена поруч важливих причин, таких як прискорення передачі інформаційних повідомлень, можливість швидкого обміну інформацією між користувачами, одержання і передача повідомлень (факсів, Е-Маil листів і іншого) не відходячи від робочого місця, можливість миттєвого одержання будь-якої інформації з будь-якої точки земної кулі, а так само обмін інформацією між комп'ютерами різних фірм виробників працюючих під різним програмним забезпеченням. Такі величезні потенційні можливості, які несе в собі обчислювальна мережа і той новий потенційний підйом, який при цьому відчуває інформаційний комплекс, а так само значне прискорення виробничого процесу не дають нам право не приймати це до розробки і не застосовувати їх на практиці. Тому розробки принципових рішень питання з організації інформаційно-обчислювальних мереж на базі вже існуючого комп'ютерного парку та програмного комплексу на підприємствах народного господарства відповідаючих сучасним науково-технічним вимогам, з урахуванням зростаючих потреб і можливістю подальшого поступового розвитку мережі у зв'язку з появою нових технічних і програмних рішень, є актуальною потребою. Під ЛОМ розуміють спільне підключення декількох окремих комп'ютерних робочих місць до єдиного каналу передачі даних. Завдяки обчислювальним мережам ми одержали можливість одночасного використання програм і баз даних декількома диспетчерами. Поняття локальна обчислювальна мережа - ЛОМ відноситься до географічно обмеженим (територіально або виробничого) апаратнопрограмним реалізаціям, в яких декілька комп’ютерних систем пов'язані один з одним за допомогою відповідних засобів комунікацій.
- ДокументПобудова комп'ютерно-телекомунікаційної мережі підприємства з територіально рознесеними об'єктами(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Коструба Кирило Андрійович
- ДокументПрограмна реалізація алгоритму сканування пошкоджень відео-файлів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Соколов Матвій Євгенович
- ДокументПрограмна реалізація алгоритму шифрування Twofish для захисту користувацьких файлів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Кисилиця Кирило Олексійович
- ДокументПрограмна реалізація стегосистеми для передачі і захисту прихованих даних(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Кекул Дмитро Кирилович
- ДокументПроектування автоматизованої системи управління за технологією "Розумний будинок"(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Пугачов Владислав ОлександровичУ сучасному світі з кожним роком все збільшується тенденція до спрощення і автоматизації повсякденних завдань. У побут сучасної людини щільно увійшли технології віддаленого і безконтактного управління. Ці технології допомагають не тільки економити час, а й дозволяють не залежати від місцезнаходження. В цьому нам допомагають автоматизовані системи. «Розумний будинок» є сучасним інструментом підвищення комфорту і рівня життя, так як частина процесів відбувається автоматично, а іншою частиною можна керувати віддалено, що робить її актуальною для вивчення і вдосконалення. Пристрої дозволяють регулювати температуру повітря, рівень освітленості, забезпечуючи безпеку приміщень та дистанційне керування пристроями окремо затребувані та широко застосовуються людьми протягом багатьох років, проте нині рівень технологій дозволяє створювати комплексні системи керування, що поєднують в собі функції окремих пристроїв. Такі системи стають все більш поширеними і доступними, завдяки тому, що вони дозволяють суттєво знизити ризики та небезпечні фактори, що виникають у процесі життєдіяльності людини, зменшити витрати на електропостачання, а також підвищити рівень комфорту проживання в приміщенні. Існуючі системи домашньої автоматизації використовують у якості центрального керуючого пристрою промислові контролери, що мають високу вартість і значні розміри, і приділяють мало уваги питанню оптимізації застосовуваних систем автоматизації. Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що спостерігається зростання популярності автоматизованих систем управління сервісними функціями житлових приміщень, таких як «розумний будинок», що обумовлено прагненням людини до комфорту і зручності.
- ДокументПроектування автоматизованої системи управління кліматичними показниками для промислового об'єкту(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Черниш Артем ОлеговичУ сучасному світі автоматизація впливає майже на всі сфери нашого життя. Людей оточують пристрої з автоматичними функціями, такі як ліфти, автоматичні двері, світлофори та побутова техніка. Більшість людей сприймають роботу такого обладнання як природну частину повсякденного життя і не замислюються про те, наскільки складні процеси лежать в основі виробництва та функціонування цього обладнання. Автоматизація ж стала першорядною на підприємствах. Зі збільшенням виробничих потужностей і ускладнення технології управління виробництвом створюються і застосовуються спеціальні засоби автоматизації, здатні управляти технологічними процесами без участі людини. Складність створення ефективних систем управління технічним процесом призвела до поділу автоматизації на більш вузькі профілі. Автоматизація виробництва харчових продуктів, автоматизація хімічного виробництва, автоматизація сільського господарства, транспортування тощо. Останнім часом з'явилися системи автоматизації на основі обчислювальних пристроїв – мікроконтролерів та мікропроцесорів. Метою даного дипломного проекту є проектування автоматизованої системи управління кліматичними показниками для промислового об’єкту. Об’єктом дослідження дипломної роботи є автоматичний контроль та управління за станом кліматичних показників в приміщенні, а предметом дослідження – автоматизована система управління кліматичними показниками для промислового об’єкту. В ході написання роботи потрібно вирішити такі задачі: ‒ проаналізувати існуючі аналоги створюваної системи, визначити особливості їх функціонування, з’ясувати їх переваги та недоліки; провести огляд технологій, що можуть бути використані для проектування таких систем та на основі отриманих даних визначити інструменти, які доцільно використати у подальшій розробці;
- ДокументПроектування пристрою вимірювання швидкості руху на платформі Arduino(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Семзениш Євгеній АнатолійовичЖиття сучасної людини наповнене великою кількістю інформації, яку необхідно освоїти; обов’язками, які необхідно виконати та бажань, на які також потрібно витратити час. Враховуючи це, можна зробити висновок, що навіть одна хвилина має велике значення для окремої особи та для суспільства в цілому. Ще з давніх-давен люди намагалися прискорити швидкість переміщення, шляхом використання різних тварин, примітивних та складних механізмів як для безпосереднього переміщення людини, так і для переміщення вантажу. Приблизно три останні століття були наповнені нововведеннями, які кардинально змінили поняття про оточуючий нас світ та про можливості людського розуму. Науковці кожен рік робили і продовжують робити різноманітні відкриття в різних галузях науки; вдосконалюють старі відкриття та роблять нові. Не стали виключенням і транспортні засоби, які розвилися до великих розмірів та потужностей. Однак для кожного виду транспорту важливою характеристикою є швидкість, з якою цей транспорт може переміщуватися. Швидкість - векторна фізична величина, що відповідає відношенню переміщення тіла до проміжку часу, за який це переміщення відбувалось. Найчастіше ця фізична величина вимірюється в метрах на секунду та в кілометрах на годину. Швидкість для транспортних засобів - одна з найважливіших характеристик, повинні бути прилади, які вимірюють та показують значення цього параметра. Такий прилад створив хорват Йосип Білічіч у 1888 році. Враховуючи активний розвиток матеріальної бази та цифрових технологій, активно використовується саме цифрові пристрої. Датчик цифрового спідометра також розташований у трансмісії. Принцип дії датчика може бути різним: індукційний, генератор Холла, фотоелектричний та ін. Вихідним сигналом датчика є імпульси напруги, частота яких пропорційна швидкості автомобіля.
- ДокументПроектування сайту кав'ярні(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Каліон Віталіна ВалентинівнаВ сучасному світі, де інтернет і цифрові технології є невід'ємною частиною повсякденного життя, наявність web-сайту для маленької кав'ярні стає необхідністю. Web-сайт надає можливість залучити більшу аудиторію, оскільки багато людей шукають інформацію про заклади харчування саме через інтернет. Це особливо важливо для нових клієнтів, які, можливо, ніколи не чули про нашу кав'ярню, але можуть знайти її в інтернеті. Web-сайт дозволяє представити наш заклад у найкращому світлі, показавши фотографії інтер'єру, меню, спеціальні пропозиції та навіть відгуки клієнтів. Це створює перше враження і допомагає потенційним клієнтам прийняти рішення на нашу користь. Крім того, на сайті можна розмістити інформацію про години роботи, контактні дані та місцезнаходження, що робить нашу кав'ярню більш доступною і зручною для відвідувачів. Інтеграція з соціальними мережами на сайті дозволяє нам підтримувати контакт з клієнтами, ділитися новинами, рецептами або історіями, що створює спільноту навколо нашого закладу. Це підвищує лояльність клієнтів і сприяє збільшенню кількості постійних відвідувачів. Web-сайт також надає інструменти для аналізу поведінки відвідувачів, що дозволяє краще розуміти потреби та вподобання клієнтів. Це дає можливість адаптувати пропозиції і маркетингові стратегії, роблячи їх більш ефективними. Загалом, наявність web-сайту для маленької кав'ярні є не лише сучасним рішенням, але й стратегічно важливим кроком для розвитку бізнесу, залучення нових клієнтів і підвищення рівня обслуговування. Мета розробки сайту для маленької кав'ярні полягає в створенні ефективної онлайн-платформи, яка сприятиме підвищенню впізнаваності закладу, залученню нових клієнтів та покращенню обслуговування постійних відвідувачів. Web-сайт має стати віртуальною візитною карткою кав'ярні, де користувачі зможуть отримати всю необхідну інформацію про заклад, ознайомитися з меню, зробити замовлення на виніс, а також дізнатися про новини та акції.
- ДокументПроектування системи автоматизованого поливу домашніх рослин на платформі Arduino(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Гочев Микола ОлексійовичУ світі прогресу та нових технологій наші співробітники прагнуть покращити та спростити нашу роботу. На технологію вирощування рослин також вплинули досягнення в автоматизації, які допомагають і спрощують догляд за рослинами. Автоматизація спрощує роботу тих, хто прагне отримати якісний результат і заощадити час. Виробництво є трудомістким і дорогим, тому процеси можна автоматизувати для покращення результатів. Цей метод показує ефективність вирощування рослин, яка досягається за допомогою раціонального використання внутрішніх ресурсів. Ми не помічаємо наскільки важливу роль в нашому житті відіграють рослини. І за ними потрібний правильний догляд, адже вони створюють те, без чого, ми люди, не змогли б прожити. Велика кількість людей мають дома кімнатні рослини (квіти, кактуси і т.д.) і дуже важливо вчасно їх поливати. Іноді ми забуваємо це зробити або не маємо можливості, поїхавши в командировку чи на відпочинок. Автоматизований процес вирощування та догляду можна виконувати без втручання людини. Однак догляд за кімнатними рослинами може бути трудомістким за часом і ресурсами, особливо для тих, хто має напружений графік і не має необхідних знань і навичок. Крім того, мікроклімат в приміщенні може змінюватися, тому умови для рослин необхідно постійно контролювати і коригувати. Таким чином, актуальним завданням стало створення автоматизованої системи керування доглядом за кімнатними рослинами, яка вирішує ці проблеми та дозволяє автоматично й ефективно доглядати за рослинами. Комп’ютеризовані системи, які не потребують постійного моніторингу людини, можуть контролювати вологість ґрунту та зменшувати споживання води.
- ДокументПроектування системи сигналізації периметру підприємства на основі інфрачервоного датчика руху(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Мусієнко Вадим ОлександровичДатчики руху (також відомі як датчики рухомості або датчики присутності) – це електронні пристрої, які призначені для виявлення руху об'єктів у своєму навколишньому середовищі. Вони широко використовуються в різних сферах, включаючи промисловість, безпеку, автоматизацію будинків, відеоспостереження, ігрову індустрію та мобільні пристрої. Існує кілька типів датчиків руху, але два найпоширеніші – це пасивні і активні датчики руху. Пасивні датчики руху: ці датчики працюють на принципі виявлення змін в тепловому випромінюванні або інфрачервоному спектрі, які пов'язані з рухом об'єктів. Один з найпоширеніших видів пасивних датчиків руху – це піроелектричні датчики, які виявляють інфрачервоне випромінювання, що виділяється живими організмами. Коли об'єкт, який має температуру відмінну від температури навколишнього середовища, рухається перед піроелектричним датчиком, він генерує електричний сигнал, який вказує на наявність руху. Активні датчики руху: ці датчики використовують активне випромінювання, таке як ультразвук або мікрохвилі, для виявлення руху. Наприклад, датчики ультразвуку випромінюють високочастотні звукові хвилі і вимірюють час, необхідний для їх повернення після відбиття від об'єкт , щоб визначити відстань до об'єкта. Коли об'єкт рухається в межах зони дії датчика, змінюється час повернення відбитих хвиль, що вказує на наявність руху. Кожен тип датчика руху має свої переваги і застосування, і вибір конкретного типу залежить від конкретних вимог і потреб ваших проектів або систем.
- ДокументПроектування системи управлінням доступу будинку на основі iButton(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Котляров Максим ВолодимировичДаний дипломний проект присвячений розробці системи контролю та управління доступом (СКУД) до житлового будинку на основі технології iButton із використанням платформи Arduino. Кінцевою метою виконання дипломної роботи має бути розроблений пристрій, функція якого пов’язана із темою проекту. Питання безпеки завжди стояло для людини на першому місці. Необхідність захисту від можливих загроз завжди спонукає людей уживати всі необхідні міри для забезпечення безпеки і покращення шансів на виживання. Системи контролю і управління доступом є одним з засобів, створених із цією метою, вони є невід’ємним елементом життя людини, що забезпечують недоторканість і безпеку життя, майна та інформації всередині певної ділянки простору або в віртуальному середовищі. Стрімкий розвиток технологій дозволяє створити складні та ефективні системи захисту, здатні забезпечити високий рівень безпеки для об’єктів. Одним з перспективних рішень в галузі управління доступом є використання електронних ключів, які мають низку переваг перед іншими методами ідентифікації. В ході дослідження будуть розглянуті основні принципи роботи пристроїв iButton та використовуваних засобів, необхідних для реалізації системи безпеки, що включає в себе апаратні та програмні компоненти, а також розроблено та випробувано власну модель системи контролю доступу. Практична значущість проекту полягає у можливості його застосування для створення надійних та економічно ефективних систем управління доступом, які можуть бути використані як у приватних будинках, так і в офісних будівлях, із можливістю зручного удосконалення та індивідуального налаштування. Розроблене рішення дозволить підвищити рівень безпеки, знизити ризик несанкціонованого проникнення та полегшити процес керування доступом до певних об’єктів для користувачів.
- ДокументРеалізація системи контролю та передачі даних між рівнями гри у жанрі адвенчура на програмного рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Паладі Сергій ВалерійовичВажливою частиною будь-якого ігрового продукту є збереження та передача ігрових даних між ігровими сесіями, або рівнями гри. На початку ігрової індустрії ігри не мали такого функціоналу, оскільки не було можливості зберігати інформацію у носії інформації, а самі ігрові продукти формувались таким чином, що ігровий процес намагались умістити в одну ігрову сесію, тому багато старих ігор для ігрових приставок можна пройти за вечір. У наш час складно уявити собі гру, яка б не зберігала ігровий процес гравця, хіба що це була б основна особливість проекту. Втім, процес збереження та передачі інформації у ігрових проектах не є тривіальною задачею. Темою мого дипломного проекту є «Реалізація системи контролю та передачі даних між рівнями гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity». Для гри в жанрі адвенчура важливо передавати інформацію між рівнями, оскільки вони можуть бути різної довжини, а ігровий процес може включати в собі розгалуження, які необхідно брати до уваги під час завантаження нового рівня. Те, яким чином буде виконуватись контроль та передача даних між рівнями в адвенчурі, залежить від того, яку саме інформацію необхідно буде передавати. Окрім того свою особливість у цей процес додає використання ігрового програмного рушія Unity, оскільки він використовую систему сцен, які самі по собі відокремлені одна від одної. Оскільки виконання проекту буде виконуватись на ігровому програмному рушії Unity, виконання коду виконуватиметься на мові програмування C#, що дає змогу виконувати розробку із використанням принципів ООП. Також, є доцільним розробляти систему таким чином, щоби у подальшому її можна було використовувати у інших ігрових проектах.
- ДокументРеалізація системи управління та взаємодії гравця із оточенням гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Зайцев Дмитро ОлександровичВ наші дні створенням ігрових додатків займаються як великі команди, нараховуючи сотні робітників, так і невеликі групи людей, об’єднаних інтересом та однією ідеєю. Найчастіше такі проекти відрізняються один від одного графікою, кількістю ігрового та наративного контенту, різноманіттям ігрових механік. Але бувають випадки, коли невеликі команди – навіть одна людина – можуть створювати справжні перлини ігрової індустрії. Прикладів таких вдосталь. Ігрові проекти складаються з багатьох складових, кожна з них створює важливі частини ігрового процесу, враження від гри, або ігрових механік. Окремо одна від одної, ці складові не можуть гарантувати вдалого ігрового проекту, а їх вірне комбінування дозволяє створити збалансовану гру у всіх відношеннях. Темою мого дипломного проекту є «Реалізація системи управління та взаємодії гравця із оточенням гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity». Маючи за мету створити цікаву адвенчуру необхідно реалізувати в ній просту та в той же час розвинуту систему управління, яка б давала змогу гравцю широко використовувати оточення, ігрові обставини та параметри гравця. Вдало реалізоване управління ігровим персонажем створює позитивний ігровий досвід на протязі всієї гри. Використання сучасного ігрового програмного рушія Unity дає змогу гнучкого підходу до створення управління в будь-яких іграх, не залежно від жанрів. Окрім того уміння розробляти схеми управління для цього програмного рушія дозволяє отримати корисний досвід у розробці ігрових механік, що досить затребувано у команд, що займаються розробкою ігрових проектів.
- ДокументРеалізація системи характеристик та вмінь гравця гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Лєсніков Віталій ОлександровичІгрова індустрія має велику кількість основних жанрів, та ще більшу кількість варіацій змішаних жанрів. Кожний жанр відрізняється своїми особливостями у ігровому процесі, як жанри в кінематографі. Деякі ігри складаються тільки з одного жанру, що робить їх монолітними продуктами, які рівно дають гравцю саме той ігровий процес, який відповідає жанру. У випадку із змішаними жанрами, бувають комбінації, які створюють унікальний ігровий досвід, якій буде змінюватись від одного етапу гри до іншого, або захоплювати від початку до кінця. Одною із основних рис деяких жанрів є системи характеристик персонажів гравців. Вони дозволяють створювати різноманітний досвід під час повторного проходження гри із зміненими характеристиками. Частіше за все така система створюється в іграх із рольовою системою, але в наш час доволі часто можна зустріти ігри, в яких також присутні характеристики персонажів гравців. Темою мого дипломного проекту є «Реалізація системи характеристик та вмінь гравця гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity». Як мету я ставлю створення такого комплексу програмних рішень, які б дозволили гравцю різним чином проходити гру, змінюючи параметри персонажу гравця, або його вмінь. Такі рішення будуть реалізовуватись для гри в жанрі адвенчура, що досить нестандартно для продуктів цього жанру. Із введенням системи характеристик, є можливість зробити ігровий процес адвенчури більш різноманітним, що позитивним чином позначиться на кінцевому продукті. Окрім того, така система дасть змогу у подальшому додавати нові умови проходження гри, або додаткові рівні. Створювати продовження або додатковий контент пов’язаний із характеристиками та уміннями гравця.
- ДокументРозробка 2D-гри в жанрі платформер з використання фізики програмного рушія Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Алексєєнко Дмитро СергійовичУ сьогоденні індустрія комп’ютерних ігор займає велику частину ІТсектору. В ній приймають участь такі спеціалісти як програмісти, аніматори, керівники ІТ-проектів, інженери програмного забезпечення та інші. Кількість ігрових проектів, що виходять, з кожним роком збільшується, і з такою ж динамікою розвиваються технології створення ігрових проектів, методи проектування та менеджменту. Все це є складовою великих проектів, але комп’ютерна ігрова індустрія складається не лише з них, а ще й з невеликих проектів, які створюються невеличкими колективами, або зовсім однією людиною. Такі ігри завжди залишаються актуальними для споживача. Сама ігрова індустрія знаходиться лише на початку свого розвитку, починаючи свій шлях з малих та обмежених проектів, поетапно ігри стають все більшими та складними. Спочатку створені для інженерних пристроїв, ігри тепер розробляють для комп’ютерів, ігрових приставок, мобільних телефонів та спеціалізованих пристроїв, а способи розповсюдження майже відійшли від фізичних носіїв до доставки по інтернету. Зважаючи на те, що ігрова індустрія сьогодні є важливою складовою в ІТ, важливим є оволодіння основними принципами розробки ігрових проектів. Ці принципи формують весь процес розробки гри від початку, до релізного білду. Темою мого дипломного проекту є «Розробка 2D-гри в жанрі платформер з використанням фізики програмного рушія Unity» тому, через створення даного проекту можна відточити ці принципи. Окрім того, як основний елемент ігрового процесу в даній грі буде використано фізику програмного рушія Unity. Це дасть змогу більш тісно познайомитись із принципами його роботи та використати для створення дещо іншого ігрового процесу, ніж в інших платформерах. Оскільки основний задум гри та її жанр не є унікальними, це дає змогу вивчити саме розповсюджені проблеми розробки ігрових проектів, способи їх вирішення. Висока технологічність проекту зумовлена актуальними інструментами розробки, які будуть використані у роботі.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »