Група 4КС-57
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Група 4КС-57 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка 2D-гри в жанрі платформер з використання фізики програмного рушія Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Алексєєнко Дмитро СергійовичУ сьогоденні індустрія комп’ютерних ігор займає велику частину ІТсектору. В ній приймають участь такі спеціалісти як програмісти, аніматори, керівники ІТ-проектів, інженери програмного забезпечення та інші. Кількість ігрових проектів, що виходять, з кожним роком збільшується, і з такою ж динамікою розвиваються технології створення ігрових проектів, методи проектування та менеджменту. Все це є складовою великих проектів, але комп’ютерна ігрова індустрія складається не лише з них, а ще й з невеликих проектів, які створюються невеличкими колективами, або зовсім однією людиною. Такі ігри завжди залишаються актуальними для споживача. Сама ігрова індустрія знаходиться лише на початку свого розвитку, починаючи свій шлях з малих та обмежених проектів, поетапно ігри стають все більшими та складними. Спочатку створені для інженерних пристроїв, ігри тепер розробляють для комп’ютерів, ігрових приставок, мобільних телефонів та спеціалізованих пристроїв, а способи розповсюдження майже відійшли від фізичних носіїв до доставки по інтернету. Зважаючи на те, що ігрова індустрія сьогодні є важливою складовою в ІТ, важливим є оволодіння основними принципами розробки ігрових проектів. Ці принципи формують весь процес розробки гри від початку, до релізного білду. Темою мого дипломного проекту є «Розробка 2D-гри в жанрі платформер з використанням фізики програмного рушія Unity» тому, через створення даного проекту можна відточити ці принципи. Окрім того, як основний елемент ігрового процесу в даній грі буде використано фізику програмного рушія Unity. Це дасть змогу більш тісно познайомитись із принципами його роботи та використати для створення дещо іншого ігрового процесу, ніж в інших платформерах. Оскільки основний задум гри та її жанр не є унікальними, це дає змогу вивчити саме розповсюджені проблеми розробки ігрових проектів, способи їх вирішення. Висока технологічність проекту зумовлена актуальними інструментами розробки, які будуть використані у роботі.
- ДокументПроектування системи автоматизованого поливу домашніх рослин на платформі Arduino(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Гочев Микола ОлексійовичУ світі прогресу та нових технологій наші співробітники прагнуть покращити та спростити нашу роботу. На технологію вирощування рослин також вплинули досягнення в автоматизації, які допомагають і спрощують догляд за рослинами. Автоматизація спрощує роботу тих, хто прагне отримати якісний результат і заощадити час. Виробництво є трудомістким і дорогим, тому процеси можна автоматизувати для покращення результатів. Цей метод показує ефективність вирощування рослин, яка досягається за допомогою раціонального використання внутрішніх ресурсів. Ми не помічаємо наскільки важливу роль в нашому житті відіграють рослини. І за ними потрібний правильний догляд, адже вони створюють те, без чого, ми люди, не змогли б прожити. Велика кількість людей мають дома кімнатні рослини (квіти, кактуси і т.д.) і дуже важливо вчасно їх поливати. Іноді ми забуваємо це зробити або не маємо можливості, поїхавши в командировку чи на відпочинок. Автоматизований процес вирощування та догляду можна виконувати без втручання людини. Однак догляд за кімнатними рослинами може бути трудомістким за часом і ресурсами, особливо для тих, хто має напружений графік і не має необхідних знань і навичок. Крім того, мікроклімат в приміщенні може змінюватися, тому умови для рослин необхідно постійно контролювати і коригувати. Таким чином, актуальним завданням стало створення автоматизованої системи керування доглядом за кімнатними рослинами, яка вирішує ці проблеми та дозволяє автоматично й ефективно доглядати за рослинами. Комп’ютеризовані системи, які не потребують постійного моніторингу людини, можуть контролювати вологість ґрунту та зменшувати споживання води.
- ДокументРозробка фіщичної карти повітряних тривог(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Герганов Владислав ПилиповичРозробка фізичної карти повітряних тривог в Україні є актуальноютаважливою, оскільки вона забезпечує оперативне інформування населенняпроракетну небезпеку, що є життєво важливим для забезпечення безпекигромадяну воєнний час. Ця система дозволяє миттєво сприймати інформаціюпротривогучерез візуальне та звукове сповіщення, що може врятувати життя. Водночас,така карта може слугувати елементом дизайну, інтегруючись упростіртастаючи частиною інтер’єру, що підкреслює соціальну відповідальністьтаосвітній аспект, нагадуючи про важливість об’єднання спільнотиуважкічаси.Така карта є не лише інструментом безпеки, але й символомстійкості таєдностінації. Метою даної роботи є розробка фізичної карти повітрянихтривог,якадозволить оперативно інформувати населення про ракетну небезпекуврізнихрегіонах України. Основними завданнями проєкту є створенняінтуїтивнозрозумілої візуалізації зон небезпеки, інтеграція звуковогосигналудляпідвищення уваги до тривоги. Крім того, проєкт передбачає можливістьвикористання карти як елемента дизайну, що додасть їй додатковуцінністьтафункціональність. Важливою частиною роботи також є забезпеченняпростотивикористання системи для всіх категорій населення. При дослідженні основних проблем предметної області, аналізі аналогівтазасобів розробки використано системний підхід. Для реалізації фізичної моделіпристрою використано мікроконтролер ESP-WROOM-32 на базі ESP32. Результатом розробки є фізична карта повітряних тривог, якаслужитьякефективний засіб для оперативного сповіщення населення про повітряні тривоги.
- ДокументМоделювання імпульсного ДБЖ на МКС(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Грибенюк Єгор СергійовичПитання розробки та вдосконалення якісних блоків живлення сучасної техніки і технології постійно і паралельно обговорюється питаннями творення цих самих технологій і систем. Оскільки неможливо уявити успішну роботу будь-яких систем без якісних джерел живлення. Тому до завдань вибору і застосування джерел блоків живлення користувачі, фахівці і розробники завжди відносяться з повною відповідальністю. Основне призначення блоку живлення - формування напруги живлення, яке необхідно для функціонування всіх блоків ПК. Основна напруга живлення компонентів це: +12 В, +5 В, +3,3В. Існують також додаткові напруги: 12В і - 5В. Ще блок живлення здійснює гальванічну розв'язку між мережею 220В і компонентами комп'ютера. Це необхідно для усунення струмів витоків, наприклад щоб на корпус ПК не потрапляв струмом, а також перешкоджає виникненню паразитних струмів при сполученні пристроїв. Для здійснення гальванічної розв'язки досить виготовити трансформатор з необхідними обмотками. Але для живлення комп'ютера потрібна чимала потужність, особливо для сучасних ПК. Для живлення комп'ютера довелося б виготовляти трансформатор, який мав би не тільки великий розмір, але і дуже багато важив. Однак зі зростанням частоти струму трансформатора для створення того ж магнітного потоку необхідно менше витків. У блоках живленнях, побудованих на основі перетворювача, частота напруги живлення трансформатора в 1000 і більше разів вище. Це дозволяє створювати компактні і легкі блоки живлення.
- ДокументРозробка програмних засобів діагностики вузлів комп'ютерної мережі за протоколом ICMP(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Васильєв Вадим Сергійович
- ДокументРозробка системи спостережння за сейсмічною активністю на базі платформи STM32(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Тігінян Сергій Дмитрович
- ДокументРозробка та моделювання безконтролерної ЛОМ на мережевому обладнанні ARUBA для офісу медичного центру(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Сакалюк Максим ВікторовичНаразі інтернет став невід’ємною частиною нашого життя і відіграє важливу роль у спілкуванні, навчанні, розвагах, роботі та багатьох інших аспектах. Його розвиток протягом останніх десятиліть дійсно вражаючий, і його вплив на суспільство постійно зростає. Мобільні пристрої, такі як КПК, смартфони та ноутбуки, зазвичай мають можливість підключатися до мережі Інтернет через бездротові точки доступу, які відомі як Wi-Fi точки доступу або хот-споти. Ці точки доступу можуть бути наявні в різних місцях, таких як кафе, готелі, аеропорти, бібліотеки, офіси та навіть в деяких громадських місцях. Коли мобільний пристрій підключається до Wi-Fi точки доступу, він встановлює безпроводовий зв’язок з мережею інтернету через цю точку доступу. Після підключення користувач може користуватися інтернетом для перегляду вебсторінок, використання додатків, відправлення електронної пошти тощо, як і при звичайному підключенні до Інтернету через провідну мережу. Це дуже зручно, оскільки дозволяє людям залишатися зв'язаними та отримувати доступ до Інтернету навіть поза домом або офісом. Однак важливо бути уважним щодо безпеки під час використання публічних Wi-Fi мереж, оскільки існує ризик перехоплення конфіденційної інформації. Щоб уникнути цього, рекомендується використовувати захищені з'єднання, такі як VPN (віртуальна приватна мережа), і уникати відправлення чутливої інформації через непідтверджені мережі. Мета дипломного проекту – розробка та моделювання у програмному забезпеченні TamoGraph безконтролерної ЛОМ на мережевому обладнанні ARUBA для офісу медичного центру. Розробка дипломного проекту передбачає розрахунок техніко-економічних показники науково-дослідної розробки (НДР) та заходи щодо охорони праці і техніки безпеки.
- ДокументПроектування пристрою вимірювання швидкості руху на платформі Arduino(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Семзениш Євгеній АнатолійовичЖиття сучасної людини наповнене великою кількістю інформації, яку необхідно освоїти; обов’язками, які необхідно виконати та бажань, на які також потрібно витратити час. Враховуючи це, можна зробити висновок, що навіть одна хвилина має велике значення для окремої особи та для суспільства в цілому. Ще з давніх-давен люди намагалися прискорити швидкість переміщення, шляхом використання різних тварин, примітивних та складних механізмів як для безпосереднього переміщення людини, так і для переміщення вантажу. Приблизно три останні століття були наповнені нововведеннями, які кардинально змінили поняття про оточуючий нас світ та про можливості людського розуму. Науковці кожен рік робили і продовжують робити різноманітні відкриття в різних галузях науки; вдосконалюють старі відкриття та роблять нові. Не стали виключенням і транспортні засоби, які розвилися до великих розмірів та потужностей. Однак для кожного виду транспорту важливою характеристикою є швидкість, з якою цей транспорт може переміщуватися. Швидкість - векторна фізична величина, що відповідає відношенню переміщення тіла до проміжку часу, за який це переміщення відбувалось. Найчастіше ця фізична величина вимірюється в метрах на секунду та в кілометрах на годину. Швидкість для транспортних засобів - одна з найважливіших характеристик, повинні бути прилади, які вимірюють та показують значення цього параметра. Такий прилад створив хорват Йосип Білічіч у 1888 році. Враховуючи активний розвиток матеріальної бази та цифрових технологій, активно використовується саме цифрові пристрої. Датчик цифрового спідометра також розташований у трансмісії. Принцип дії датчика може бути різним: індукційний, генератор Холла, фотоелектричний та ін. Вихідним сигналом датчика є імпульси напруги, частота яких пропорційна швидкості автомобіля.
- ДокументРеалізація системи контролю та передачі даних між рівнями гри у жанрі адвенчура на програмного рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Паладі Сергій ВалерійовичВажливою частиною будь-якого ігрового продукту є збереження та передача ігрових даних між ігровими сесіями, або рівнями гри. На початку ігрової індустрії ігри не мали такого функціоналу, оскільки не було можливості зберігати інформацію у носії інформації, а самі ігрові продукти формувались таким чином, що ігровий процес намагались умістити в одну ігрову сесію, тому багато старих ігор для ігрових приставок можна пройти за вечір. У наш час складно уявити собі гру, яка б не зберігала ігровий процес гравця, хіба що це була б основна особливість проекту. Втім, процес збереження та передачі інформації у ігрових проектах не є тривіальною задачею. Темою мого дипломного проекту є «Реалізація системи контролю та передачі даних між рівнями гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity». Для гри в жанрі адвенчура важливо передавати інформацію між рівнями, оскільки вони можуть бути різної довжини, а ігровий процес може включати в собі розгалуження, які необхідно брати до уваги під час завантаження нового рівня. Те, яким чином буде виконуватись контроль та передача даних між рівнями в адвенчурі, залежить від того, яку саме інформацію необхідно буде передавати. Окрім того свою особливість у цей процес додає використання ігрового програмного рушія Unity, оскільки він використовую систему сцен, які самі по собі відокремлені одна від одної. Оскільки виконання проекту буде виконуватись на ігровому програмному рушії Unity, виконання коду виконуватиметься на мові програмування C#, що дає змогу виконувати розробку із використанням принципів ООП. Також, є доцільним розробляти систему таким чином, щоби у подальшому її можна було використовувати у інших ігрових проектах.
- ДокументРозробка експертної веб-системи прогнозування економічних показників з використанням математичних моделей(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Степовий Лев ЮрійовичРозробка експертної веб-системи прогнозування економічнихпоказниківзвикористанням математичних моделей є надзвичайно актуальноютемою.Сучасний бізнес вимагає точного прогнозування для ухваленнястратегічнихрішень та зменшення ризиків. Експертні веб-системи, щобазуютьсянаматематичних моделях, можуть забезпечити підприємства цінноюаналітикою,допомагаючи передбачати тенденції ринку, оптимізуватиресурситапокращувати фінансове планування. Такі системи дозволяють автоматизуватианаліз великого обсягу даних, швидко реагувати на змінивекономіцітаадаптувати стратегії відповідно до нових умов. Використання математичнихмоделей у прогнозуванні підвищує точність та надійність отриманихрезультатів,що є ключовим для ефективного управління бізнесом у сучаснихдинамічнихумовах. Розробка експертної веб-системи прогнозування економічнихпоказниківзвикористанням математичних моделей. Вона повинна забезпечуватикористувачам можливість вводити економічні дані та отримуватипрогнозинаїхоснові. Система має включати функціонал для аналізу отриманихпрогнозів,візуалізації даних у вигляді графіків, а також забезпечувати високуточністьтанадійність прогнозів. При дослідженні основних проблем предметної області, аналізі аналогівтазасобів розробки використано системний підхід. Для розробкиінтерфейсукористувача використовувалися сучасні веб-технології, зокрема:. ФреймворкBootstrap (HTML + CSS) та Бібліотека jQuery (JavaScript). Ці інструментизабезпечують ефективний процес розробки та високу якість кінцевогопродуктуРезультатом розробки є створення ефективної експертної веб-системипрогнозування економічних показників. Система забезпечує користувачамзручний інтерфейс для аналізу та прогнозування, що сприяєприйняттюобґрунтованих економічних рішень.
- ДокументМоделювання вузла керування системи кондиціонування на МКС(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Даніска Костянтин МиколайовичУ кожному побутовому холодильнику є невеликий прилад, який називається терморегулятор. Його значення для нормальної роботи рефрижератора дуже велике. Терморегулятор призначений для точної підтримки заданої температури. Це властивість терморегулятора є дуже важливим, так як у багатьох технічних виробах для їх функціонування потрібно підтримувати певну задану температуру. Якби термореле іноді не переривали роботу компресора, температурні показники в морозильній і холодильній камерах не дозволяли б зберігати там більшість продуктів в потрібному для них режимі, і зовсім неможливо було б встановити бажаний діапазон градусів. Саме тому, якщо всередині холодильника занадто тепло або занадто холодно, одним з найвірогідніших винуватців даної проблеми вважається регулятор температури. Метою даної роботи є розробка схем приладу, призначеного для регулювання температури. Головна особливість терморегуляторів - простота схем при істотно більш широких, ніж у поширених аналогових, функціональні можливості, відсутність необхідності регулювання і настройки при виготовленні і експлуатації. Терморегулятор або термостат - це один з основних елементів, без якого неможлива нормальна робота холодильника. Він фіксує показання датчиків температури в холодильній і морозильній камері і подає сигнал на пусковий реле компресора. Відповідно до цих сигналами компресор включається, якщо в камері недостатньо холодно, і вимикається, коли температура досягає заданого рівня. Так регулюється ступінь охолодження повітря в холодильнику. При використанні електронного регулятора цей процес здійснюється дещо інакше, але принцип залишається приблизно таким же.
- ДокументРозробка системи охоронної сигналізації офісу(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Свирида Олександр ОлександровичІсторичний огляд розвитку систем охоронної сигналізації свідчить про поступовий еволюційний процес в цій сфері, який відбувався на протязі багатьох десятиліть. Перші системи охоронної сигналізації виникли у середньовіччі, коли для сигналізації про наближення ворожого вторгнення використовувалися дзвінки, димові сигнали та сигнальні вогні. У 17-18 століттях були створені перші прості механічні пристрої, що реагували на відкриття дверей або вікон. У 19-20 століттях з появою електрики стали поширюватися системи охоронної сигналізації, що базувалися на використанні електричних схем, датчиків та сирен. Такі системи використовувалися переважно для захисту від крадіжок у комерційних та промислових приміщеннях. У другій половині 20 століття з'явилися цифрові системи охоронної сигналізації, які були більш надійними та функціональними. Ці системи використовували мікроконтролери та програмне забезпечення для керування та моніторингу безпеки об'єктів. Використання мікроконтролерів дозволило створювати компактні пристрої для керування та моніторингу безпеки. Ці пристрої забезпечували високу швидкість обробки даних та можливість програмування різних режимів реагування на події. Розвиток програмного забезпечення для цифрових систем охоронної сигналізації дозволяв реалізувати різноманітні функції, включаючи моніторинг стану об'єкту в режимі реального часу, віддалене керування та налаштування системи, а також аналіз подій та генерацію звітів. З'явлення цифрових систем дало змогу використовувати різноманітні комунікаційні протоколи, такі як Ethernet, Wi-Fi, GSM, для забезпечення зв'язку між компонентами системи та зовнішнім світом
- ДокументРозробка системи керування доступом офісу підприємства на основі радіочастотного доступу(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Новак Євгеній ВіталійовичСучасні технології дозволяють встановлювати системи керування доступом на багато разів зручнішими та безпечнішими, ніж використовували у минулому. В сучасних системах безпеки все рідше можна побачити лише один фізичний замок з ключем. Значно зручніше піднести карточку доступу, котру можна носити в гаманці з банківськими картками, ніж носити з собою ключ та вставляти його в свердловину. Крім того, сучасні системи можуть інтегруватися з іншими технологіями, такими як відеоспостереження та системи обліку робочого часу. Це забезпечує комплексний підхід до безпеки та управління доступом на підприємстві. Об’єкт розробки — створення системи керування доступом офісу підприємства на основі радіочастотного доступу. Метою роботи є надання повної інформації про сучасний стан доступних рішень встановлення системи, а також представлення інформації про сучасні типи систем для вибору правильного набору елементів для системи. Робота включає розглядання та аналіз різноманітних класифікацій елементів та різновиди самої системи. Описано принципи роботи різних елементів системи, та їх взаємодія один з одним. Зазначено всі переваги використання системи керування доступом у різних видах підприємств та додаткові функції системи, такі як облік проходжень через систему та контроль робочого часу співробітників.
- ДокументРозробка системи обліку даних пацієнтів медичного закладу(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Плиска Вадим Петрович
- ДокументРозробка додатку для розрахунку стабілізаторів напруги живлення(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Нізяєв Іван Романович
- ДокументРеалізація системи характеристик та вмінь гравця гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Лєсніков Віталій ОлександровичІгрова індустрія має велику кількість основних жанрів, та ще більшу кількість варіацій змішаних жанрів. Кожний жанр відрізняється своїми особливостями у ігровому процесі, як жанри в кінематографі. Деякі ігри складаються тільки з одного жанру, що робить їх монолітними продуктами, які рівно дають гравцю саме той ігровий процес, який відповідає жанру. У випадку із змішаними жанрами, бувають комбінації, які створюють унікальний ігровий досвід, якій буде змінюватись від одного етапу гри до іншого, або захоплювати від початку до кінця. Одною із основних рис деяких жанрів є системи характеристик персонажів гравців. Вони дозволяють створювати різноманітний досвід під час повторного проходження гри із зміненими характеристиками. Частіше за все така система створюється в іграх із рольовою системою, але в наш час доволі часто можна зустріти ігри, в яких також присутні характеристики персонажів гравців. Темою мого дипломного проекту є «Реалізація системи характеристик та вмінь гравця гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity». Як мету я ставлю створення такого комплексу програмних рішень, які б дозволили гравцю різним чином проходити гру, змінюючи параметри персонажу гравця, або його вмінь. Такі рішення будуть реалізовуватись для гри в жанрі адвенчура, що досить нестандартно для продуктів цього жанру. Із введенням системи характеристик, є можливість зробити ігровий процес адвенчури більш різноманітним, що позитивним чином позначиться на кінцевому продукті. Окрім того, така система дасть змогу у подальшому додавати нові умови проходження гри, або додаткові рівні. Створювати продовження або додатковий контент пов’язаний із характеристиками та уміннями гравця.
- ДокументРеалізація системи управління та взаємодії гравця із оточенням гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Зайцев Дмитро ОлександровичВ наші дні створенням ігрових додатків займаються як великі команди, нараховуючи сотні робітників, так і невеликі групи людей, об’єднаних інтересом та однією ідеєю. Найчастіше такі проекти відрізняються один від одного графікою, кількістю ігрового та наративного контенту, різноманіттям ігрових механік. Але бувають випадки, коли невеликі команди – навіть одна людина – можуть створювати справжні перлини ігрової індустрії. Прикладів таких вдосталь. Ігрові проекти складаються з багатьох складових, кожна з них створює важливі частини ігрового процесу, враження від гри, або ігрових механік. Окремо одна від одної, ці складові не можуть гарантувати вдалого ігрового проекту, а їх вірне комбінування дозволяє створити збалансовану гру у всіх відношеннях. Темою мого дипломного проекту є «Реалізація системи управління та взаємодії гравця із оточенням гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity». Маючи за мету створити цікаву адвенчуру необхідно реалізувати в ній просту та в той же час розвинуту систему управління, яка б давала змогу гравцю широко використовувати оточення, ігрові обставини та параметри гравця. Вдало реалізоване управління ігровим персонажем створює позитивний ігровий досвід на протязі всієї гри. Використання сучасного ігрового програмного рушія Unity дає змогу гнучкого підходу до створення управління в будь-яких іграх, не залежно від жанрів. Окрім того уміння розробляти схеми управління для цього програмного рушія дозволяє отримати корисний досвід у розробці ігрових механік, що досить затребувано у команд, що займаються розробкою ігрових проектів.
- ДокументРозробка IP-системи відеоспостереження на прикладі приміщення театру(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Купрій Ігор АндрійовичІР-системи стрімко стають популярними серед користувачів завдяки поперше, широким функціональним можливостям, по-друге, порівняно невисокою вартістю. IP-системи відеоспостереження допускають застосування в різних сферах за рахунок своїх широких функціональних можливостей і виключно невисокої вартості. Основні напрямки використання включають безпеку та охорону. Професійне проектування IP-відеоспостереження дозволяє інтегрувати такі системи практично в будь-яку телекомунікаційну мережу. Це забезпечує високу гнучкість і масштабованість, що є важливою перевагою в порівнянні з традиційними аналоговими системами. Слід зазначити, що за останні роки технологія IP стала доступною широкому колу споживачів. Основні фактори, які сприяли цьому, це зниження вартості обладнання. Метою дипломного проекту є проектування системи ІРвідеоспостереження. В основному розділі вирішені наступні завдання, а саме: розглянуто етапи проєктування систем відеспостереження, комп'ютерні системи відеоконтролю, які актуальні на ринку та сертифіковані в Україні. Виконано проектування ІРсистеми відеоспостереження, обрано необхідне обладнання для монтажа системи, проведено моделювання роботи відеокамер у програмному забезпечені IP Video System Design Tool 2024, дані рекомендації щодо впровадження заходів забезпечення безпеки мережі. Розробка дипломного проекту передбачає розрахунок техніко-економічних показники науково-дослідної розробки (НДР) та заходи щодо охорони праці і техніки безпеки.
- ДокументСистеми контролю доступом підприємства на основі QR кодування(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Качановський Андрій АндрійовичТехнологію доступу за QR-кодом доцільно застосовувати на тих об'єктах, де існує постійна потреба у тимчасових перепустках для відвідувачів. Використання QR-кодів дозволить не витрачати додаткові кошти на купівлю перепусток у вигляді пластикових карток, і скоротить тимчасові та людські ресурси, що витрачаються на облік, повернення та зберігання пластикових перепусток. З урахуванням того, що QR-коди, як носії інформації, легко копіюються та розсилаються будь-яким електронним способом, тому передбачається, що вони застосовуються для одноразового доступу. Таким чином, QR-коди, як і штрих код, – це оптимальні ідентифікатори для організації гостьового доступу. Ідентифікатори дешеві, їх можна надрукувати на картах пропуску, бейджах та квитках. Їх можна надіслати електронною поштою. Основна перевага QR-коду - легке розпізнавання коду фотокамерою мобільного телефону, що дає можливість використання QR-коду у торгівлі, рекламі, виробництві, логістиці. Найбільшого поширення QR-коди отримали в Японії, країні де цей формат штрихового коду був розроблений. Їх можна було зустріти на великій кількості плакатів, пакувань та товарів. Найбільше визнання QR-код отримав серед користувачів мобільного зв'язку. Для цього потрібно встановити програму розпізнавання QR-коду, за допомогою якої є можливість швидко записувати у свій телефон текстову інформацію, додавати контакти в адресну книгу, переходити по web-посиланнях
- ДокументАпаратно-програмна реалізація системи для дослідження форми електричних сигналів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Ізотов Андрій Вадимович