Група 4МІ-101
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Група 4МІ-101 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроєктування технологічного процесу виготовлення чоловічих напівчеревиків з настрочними берцями (типу дербі) у відповідності з напрямками моди 2023 року, Рзм=420 пар(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Олександри ТОВТЛегка промисловість поступається лише харчовій задоволенням потреб населення, її промислові продукти використовуються багатьма сфера життя. Легка промисловість України складається з трьох основних груп: продукція: - текстильне виробництво (ткацьке виробництво, виробництво; трикотажні полотна, килими, неткані полотна, канати, мотузки та ін.текстильних виробів); - швейне виробництво (виробництво шкіряного одягу),виготовлення робочого, нижнього одягу, верхнього одягу та аксесуарів; хутряні вироби, виробництво трикотажного та в'язаного одягу та ін.);- виробництво шкіри, виробів зі шкіри та інших матеріалів (пошиття взуття,вичинка та обробка шкіри, виробництво дорожніх товарів, багажу тощо)[1]. Сьогодні легка промисловість України експортує свої товари переважно до ЄС, це 83,7% від загальногалузевого експорту. Їхня значна частина традиційно виготовлена на замовлення відомих брендів, однак є і «чистий» експорт українських брендів одягу та взуття. І якщо до пандемії 75% виробництва одягу та взуття в Україні працювало на давальницьких схемах на Захід, то потім чимало компаній втратили свої замовлення. Для порівняння: за 9 місяців 2020 року галузевий експорт скоротився на 11,4%, а імпорт зменшився лише на 5,6% [2]. Розвиток української легкої промисловості відбувається в незбалансованих умовах конкуренція на внутрішньому ринку, нестабільність податкового законодавства. Застарілі засоби контролю безпеки продукту дуже залежні від інноваційних систем. Імпортна сировина, матеріали та комплектуючі, низькі ціни все це впливає на конкурентоспроможність продукції.
- ДокументРозробка технології виготовлення жіночих відкритих туфель, що відповідає трендам весни-літо 2023 року з застосуванням організації конвеєрного виробництва, Рзм=420 пар(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Олега ВорончіхінаОдним із основних напрямів економічної політики України є підвищення технічного рівня підприємств легкої промисловості та збільшення виробництва товарів народного споживання. Останнім часом даному питанню приділялося багато уваги, оскільки економічна безпека країни не може бути досягнута без забезпечення власного виробництва продукції легкої промисловості, зокрема взуття. Після текстилю взуття є найважливішою підгалуззю легкої промисловості. Його основною сировиною є натуральна шкіра домашніх, диких та морських тварин. Проте широке застосування нових синтетичних матеріалів (штучна шкіра, гума), полотна, вовни значно збагатило і доповнило сировинну базу взуттєвого виробництва. Скільки продається взуття в Україні – достеменно ніхто не знає. Є приблизні оцінки місткості ринку, створені на аналізі мінімального попиту населення на товар, є думки різних оцінювачів, які дуже відрізняються: дехто вважає, що в Україні щорічно продається близько 70-80 млн пар взуття,в інші країни - не менше 120 млн пар. Значну частину українського ринку взуття займає імпорт, і в більшості випадків поставки з Китаю становлять близько 69% від загального імпорту взуття. Інвестиційна привабливість підприємств легкої промисловості щодо розміщення капіталу (у вигляді фінансів, обладнання, сировини) полягає в короткому циклі виробництва та реалізації продукції, швидкому окупанні інвестицій, швидких структурних перетвореннях. Асортиментна база, наявність місцевої сировини (шерсть, льон, шкіряна сировина) та потенційні обсяги ринків збуту в Україні. Висока конкурентоспроможність провідних підприємств легкої промисловості країни, зростання середнього доходу населення та історичний розвиток легкої промисловості України дозволили галузі знайти великі можливості.
- Документ«Розробка технології виготовлення заготовок чоловічого взуття яке відповідає модним тенденціям, зі змінною програмою потоків Рзм1=360 пар, Рзм2=420 пар(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Наталії ЩЕРБАКЛегка промисловість є однією з найважливіших серед галузей виробництва непродовольчих товарів. Продукція легкої промисловості йде на задоволення потреб населення, забезпечуючи його тканинами, одягом, взуттям та іншими предметами споживання, а також використовується в інших галузях промисловості у вигляді сировини і допоміжних матеріалів (у харчовій, машинобудуванні та ін.). Найбільш тісні зв’язки вона має із сільським господарством і хімічною промисловістю – основними постачальниками сировини для галузі, а також машинобудуванням. Українська легка промисловість до війни була потужним багатогалузевим комплексом з виробництва товарів народного споживання та одна із небагатьох галузей господарства зі швидким обертанням капіталу. Потенційні можливості підприємств легкої промисловості дозволяли виробляти широкий спектр товарів народного споживання, здатних задовольнити попит на внутрішньому ринку. Жорстока війна завдає важких ударів по економіці нашої держави. Нищівні руйнування, завдані бойовими діями дикої російської орди, боляче вдарили по всіх сферах життя і економіки зокрема. Як зазначили у Нацбанку, напад Росії призвів до різкого зниження економічної активності в Україні. На початку війни третина українських підприємств зупинила діяльність. Причини цього – фізичні руйнування та тимчасова окупація цілих регіонів, високий рівень невизначеності та ризиків, розірвання логістичних і виробничих зв’язків, вимушена масова міграція населення.
- ДокументПроєктування технологічного процесу виготовлення жіночих туфель з сучасними модними елементами, з використанням організації виробництва на конвеєрному потоці, Рзм=360 пар(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Володимира МАРТИНКОЛегка промисловість є однією з найважливіших серед галузей виробництва непродовольчих товарів. Продукція легкої промисловості йде на задоволення потреб населення, забезпечуючи його тканинами, одягом, взуттям та іншими предметами споживання, а також використовується в інших галузях промисловості у вигляді сировини і допоміжних матеріалів. Найбільш тісні зв’язки вона має із сільським господарством і хімічною промисловістю. Українська легка промисловість сьогодні є потужним багатогалузевим комплексом з виробництва товарів народного споживання та одна із небагатьох галузей господарства зі швидким обертанням капіталу. Потенційні можливості підприємств легкої промисловості дозволяють виробляти широкий спектр товарів народного споживання, здатних задовольнити попит на внутрішньому ринку. Підприємства легкої промисловості орієнтуються на споживача, трудові ресурси та джерела сировини, тому вони поширені, загалом, на території всієї України. Однак легка промисловість завжди відставала від потреб суспільства щодо асортименту, якості й обсягів виробництва продукції, а в наш час перебуває у глибокій кризі, її частка у промисловому виробництві скоротилась. Легка промисловість – одна з найважливіших галузей економіки, яка тримає два фронти: економічний і військовий. А саме ці напрямки є ключовими для країни зараз. За оцінками різних дослідних інститутів, легка промисловість, зважаючи на всі виклики воєнного часу, одна з галузей, яка порівняно з іншими (35-50% до 2021 р.). має трохи кращі показники: збережено діяльність на рівні 60%, за нашою оцінкою – близько 75% підприємств продовжують працювати.
- ДокументПроєктування технологічного процесу виготовлення перспективної моделі жіночих ботильйонів у відповідності до модних напрямків на сучасних поточних виробництвах, зі змінним завданням Рзм=480 пар.(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Анни БОЙКОСучасна українська легка промисловість є потужним багатогалузевим комплексом з виробництва товарів народного споживання. Він забезпечує близько 150 тисяч робочих місць. Ця соціально важлива галузь економіки орієнтована на кінцевого споживача. Прихована потужність підприємств легкої промисловості дає можливість виробляти широкий асортимент товарів, який може повністю задовольнити потреби внутрішнього ринку. Підприємств легкої промисловості понад 10 тис., у тому числі шкіряних і шкіряно-взуттєвих — близько 1,5 тис. Майже всі взуттєві підприємства приватизовані, державні — менше 1 %. За різними оцінками, український ринок взуття становить 10-170 млн пар. У Західній Європі на душу населення припадає 6-8 пар взуття, а в нас лише 2,7 пари. Сьогодні експорт взуттєвої промисловості в основному визначається графіком роботи імпортних матеріалів або замовленнями. Так, найбільше експорту продукції галузі припадає на Італію – близько 32%, Польщу – 20%, Угорщину – 8%, Німеччину – 6%, Румунію – 4%. Взуття є однією з найважливіших підгалузей легкої промисловості. Його основною сировиною є натуральна шкіра світських, диких та морських тварин. Проте, хоча взуття, що випускається взуттєвими підприємствами, складається переважно з натуральної шкіри та штучної шкіри, широке використання нових синтетичних матеріалів (штучна шкіра, гума), парусини, вовни (для повстяного взуття), тканин значно збагатило і доповнило взуттєву промисловість. .сировинна база.
- ДокументПроєктування технологічного процесу виготовлення жіночих черевиків з настрочною союзкою типу балморали згідно з сучасними трендами в умовах масового виробництва, Рзм=480 пар(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Катерини КАЛЕДЖІСпоконвіку людство надавало взуттю великого значення, цінуючи спочатку його утилітарні, а пізніше – й естетичні властивості. У літописах XVII ст. згадується, зокрема, що на ярмарках українських міст, можна було купити «чоботи з простого і турецького сап’яну, бачмаги турецькі, чижми із простого сап’яну, козлові чоботи чорні, черевики «жіночі». Сучасний ринок взуття також вражає своїм розмаїттям, однак українські виробники поступово втрачають на ньому свої позиції оскільки все більше імпортних виробів, а вітчизняний виробник, покинувши потужні фабрики, перебрався у рятівну тінь напівкустарних майстерень. Високоякісне і дороге взуття провідних фірм поки що не по кишені абсолютній більшості населення країни, його частка в загальній структурі продажів не перевищує 5 %. Чи не найпомітнішою рисою вітчизняного ринку взуття є невідповідність асортиментної структури пропозиції та попиту різних вікових груп споживачів. Цим пояснюються великі обсяги нереалізованого попиту (15-16 %) і вимушених покупок, тобто таких, що не зовсім задовольнили покупців (17-18 %).