Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kotlyk, S. V."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Review of the application of modern of 3D-printers
    (2019) Kotlyk, S. V.; Sokolova, O. P.; Kupriyanov, A. B.
  • Документ
    Using the Google AdWords application for context advertising and promotion of educational sites
    (2021) Kotlyk, S. V.; Sokolova, O. P.
    The Internet is the perfect environment for building relationships because it makes them possible and encourages interactive action. While television offers the viewer only a limited possibility of interaction (on / off, change of channels), the Internet user can play a much more active role in interaction. Technological capabilities of the Internet determine the rapid development of the information community, and with its development, approaches to marketing communications are changing.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок