Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Яровенко Олександр"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій ТМ «Grande Vallee» (ТОВ «ВІНТРЕСТ»)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Яровенко Олександр
    Кваліфікаційна робота на тему: «Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій ТМ «Grande Vallee» (ТОВ «ВІНТРЕСТ»)» містить 113 сторінок, в тому числі 106 сторінок основного тексту, 17 таблиць 24 рисунка. Перелік посилань нараховує 35 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи – формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій щодо просування тихих вин ТМ «Grande Vallee». Об'єкт дослідження – процеси формування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій щодо просування виноробної продукції. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій вин ТМ «Grande Vallee». В роботі проведено огляд теоретичних аспектів формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій у виноробній галузі, огляд сучасних трендів просування вина. Проведено маркетинговий аналіз діяльності ТОВ «ВІНТРЕСТ», стратегічний аналіз факторів впливу макро- та мікро-середовища на його розвиток, проведено сегментування споживачів вина. Проведено порівняльний аналіз комунікаційних стратегій основних конкурентів ТОВ «ВІНТРЕСТ», визначено ключові переваги та недоліки їхніх підходів до просування виноробної продукції На основі SWOT-аналізу визначено стратегічні рішення щодо удосконалення інтеграції маркетингових комунікацій, включаючи контент-план для соціальних мереж, стратегію SEO-оптимізації для покращення видимості в пошукових системах, план проведення рекламних кампаній та заходів зі стимулювання збуту, концепцію та сценарій івенту; проведено прогнозні розрахунки ефективності запропонованих заходів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок