Перегляд за Автор "Щербина, Д. В."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз ігор жанру «Racing»(2022) Шестопалов, С. В.; Щербина, Д. В.Представлена робота присвячується аналізу ігрового жанру «Racing» та його піджанрів. Зазначено, що на сьогоднішній день можна виділити три піджанри: аркадна гра, гоночний автосимулятор (автосим), нетипові представники жанру. Кожен піджанр жанру «Racing» має свої власні ігрові механіки, зовнішній вигляд та пропонує унікальний ігровий досвідом. Вказано, що разом з тим є так звані «перебіжчики», які можуть поєднувати в собі елементи декількох піджанрів.
- ДокументПринцип реалізації штучного інтелекту в середовищі розробки ігор Unity з використанням Machine Learning Agents в іграх жанру «Racing»(2022) Шестопалов, С. В.; Щербина, Д. В.Представлена робота присвячується аналізу принципів реалізації штучного інтелекту в іграх жанру «Racing» на базі плагіну Machine Learning Agents для середовища розробки ігор «Unity». Представлено основні елементи плагіну: «Агенти», «Керуючий елемент», «Академія» та принципи взаємодії між ними та з Python API. Зазначено процедуру налаштування елементів плагіну, елементів ігрової сцени та процес навчання «Агентів». Визначено, що використання плагіну Machine Learning Agents для реалізації штучного інтелекту в іграх жанру «Racing» дозволяє створювати суперників з максимально реалістичною поведінкою на трасі при мінімальних знанням технологій машинного навчання розробниками.