Перегляд за Автор "Шпак, В. М."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз ефективності відвантаження зерна на водний транспорт на ТОВ «Укрелеваторпром»(2019) Шпак, В. М.; Станкевич, Г. М.; Кац, А. К.; Борта, А. В.Впродовж останніх років на ТОВ «Укрелеваторпром» спільно з науковцями та студентами ОНАХТ проводяться роботи з дослідження ефективності ліній приймання та відпускання зерна різними видами транспорту, зокрема водного, який забезпечує експортну складову діяльності підприємства.
- ДокументАналіз ефективності роботи технологічної лінії приймання зерна з автотранспорту на ПрАТ «Укрелеваторпром»(2017) Страхова, Т. В.; Борта, А. В.; Шпак, В. М.Метою проведеної роботи було дослідження пропускної здатності приймання зерна з автомобільного транспорту для обґрунтування оптимальних шляхів її збільшення.
- ДокументВизначення впливу зовнішніх факторів на температуру зерна, що зберігається в металевих силосах(2016) Шпак, В. М.; Страхова, Т. В.; Борта, А. В.На даний час надзвичайно важливим для сучасних елеваторів є встановлення можливих максимальних термінів зберігання зерна в металевих силосах. До основних методів визначення стану зерна, що зберігається в силосах на підприємстві є контроль його температури, найважливішого параметра, що характеризує умови зберігання насіння та зерна.
- ДокументВідмінності приймання зерна з автотранспорту на заготівельних елеваторах і зернових терміналах(2018) Дмитренко, Л. Д.; Кац, А. К.; Шпак, В. М.Успішне виконання приймання зерна з автомобільного транспорту залежить від складу, кількості і продуктивності обладнання пристроїв, для визначення яких потрібно знати коефіцієнти нерівномірності надходження зерна на підприємство.
- ДокументДослідження кількісно-якісних характеристик відвантаження зерна на водний транспорт на ТОВ «Укрелеватопром»(2019) Станкевич, Г. М.; Кац, А. К.; Шпак, В. М.Мета роботи полягала в дослідженні кількісно-якісних характеристик відвантаження зерна на зерновому терміналі ТОВ «Укрелеваторпром» для підвищення ефективності його роботи.
- ДокументДослідження транспортних потоків надходження зерна залізницею на ТОВ «Укрелеваторпром»(2020) Станкевич, Г. М.; Дмитренко, Л. Д.; Кац, А. К.; Шпак, В. М.На перспективу Міністерство аграрної політики планує збільшити посівні площі під зерновими, бобовими і олійними культурами, збільшити валовий збір зерна до 80 млн. тонн, а його експорт за кордон – удвічі.
- ДокументЗберігання зерна в металевих силосах(2021) Станкевич, Г. М.; Борта, А. В.; Страхова, Т. В.; Шпак, В. М.
- ДокументПідвищення ефективності приймання зерна із залізничного транспорту на ТОВ «Укрелеваторпром»(2018) Станкевич, Г. М.; Кац, А. К.; Шпак, В. М.Метою роботи було дослідження кількісних характеристик приймання зерна з залізниці на зерновому терміналі ТОВ «Укрелеваторпром» для підвищення ефективності його роботи.
- ДокументУдосконалення технології приймально-відпускних операцій та зберігання зерна на зернових терміналах(ОНАХТ, 2021-04-20) Шпак, В. М.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 05.18.02 «Технологія зернових, бобових, круп'яних продуктів і комбікормів, олійних і луб'яних культур» (181 - Харчові технології). Дисертація присвячена удосконалення технології приймально-відпускних операцій та зберігання зерна на зернових терміналах, що дозволить підвищити якість та ефективність відвантаження суднових партій зерна за вимогами контрактів на зернових терміналах. У дисертації розглянуто сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку зернових терміналів, встановлено кількісно-якісні характеристики зерна, що надходить на зернові термінали автомобільним транспортом та залізницею, досліджено формування зернових мас з автомобільних і залізничних партій у силосах великого діаметру та визначено ефективність використання місткості силосів, досліджено температурні характеристики зерна при його накопиченні та зберіганні у силосах великого діаметру. Встановлено закономірності динаміки приймання зернових мас автомобільним та залізничним транспортом, проведено хронометраж окремих етапів надходження зерна та визначено коефіцієнти нерівномірності його надходження. Дослідити кількісно-якісні характеристики зерна та суден, визначити тривалість окремих етапів, фактичну продуктивність відвантаження зерна на водний транспорт, та однорідність суднових партій за показниками якості. На основі графоаналітичного моделювання зовнішньої і внутрішньої роботи зернових терміналів визначено коефіцієнти інтенсивного і екстенсивного використання основних норій. Удосконалено технологію приймально-відпускних операцій, зберігання та формування суднових партій зерна на перевантажувальних зернових терміналах та рекомендації з її застосування у виробничих умовах. Визначити економічну ефективність впровадження результатів роботи.