Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Шлапак Олександр"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Управління рекламною діяльністю ПрАТ «Одесавинпром»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Шлапак Олександр
    Кваліфікаційна робота на тему: «Управління рекламною діяльністю ПрАТ «Одесавинпром» містить 105 сторінок, в тому числі 101 сторінка основного тексту, 14 таблиць, 23 рисунків, 4 додатка. Перелік посилань нараховує 54 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи – розробка пропозицій щодо використання методів та прийомів реклами для підвищення ефективності рекламної діяльності винопродукції ТМ «Вина Гулієвих» (ПрАТ «Одесавинпром»). Об’єкт дослідження – рекламна діяльність щодо просування тихих вин. Предмет дослідження – сукупність теоретичних і прикладних аспектів використання інструментів та каналів реклами щодо удосконалення управління рекламною діяльністю виробника продукції «Вина Гулієвих». В роботі були досліджені теоретичні засади управління рекламною діяльністю виноробного підприємства, сучасні світові тренди в просуванні винної продукції. Проведено аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром», конкурентного середовища бренду «Вина Гулієвих стану рекламної діяльності основних українських виробників тихих вин із застосуванням традиційної та діджітал-реклами. Розроблено програму дій з удосконалення рекламної діяльності щодо просування колекцій бренду «Вина Гулієвих» на радіо та в соціальних мережах, проведено розрахунки ефективності запропонованих комунікаційних заходів. Методами дослідження виступають наступні: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, аналіз популярності українгських брендів ігристих вин за допомогою Google Trends, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісу Serpstat, аналіз активності соціальних сторінок за допомогою сервісу trendHERO. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обгрунтовані рекомендації щодо впровадження системи управління рекламною діяльністю бренду «Вина Гулієвих». Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці плану заходів щодо формування системи управління рекламною діяльністю виробника продукції «Вина Гулієвих».

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок