Перегляд за Автор "Цапенко, Л. М."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив занять аеробікою на фізичну підготовленість студенток(2018) Гончарук, В. В.; Цапенко, Л. М.; Павлова, Н. В.Мета дослідження - визначити вплив заняття аеробікою на фізичну підготовленість студенток 17-19 років факультету технології вина та туристичного бізнесу.
- ДокументВплив самостійних занять фізичними вправами на здоров’я студентської молоді(2018) Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.У цій статті було розглянуто вплив самостійних занять фізичними вправами на здоров’я студентської молоді.
- ДокументМетодика використання скандинавської ходьби під час самостійних занять фізичним вихованням(2020) Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.
- ДокументОсобливості психофізичного тестування спортсменів туристів(2022) Яготін, Р. С.; Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.
- ДокументРоль оздоровчої гімнастики в системі фізичного виховання студентів ЗВО(2019) Цапенко, Л. М.; Яготін, Р. С.Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та узагальнення науково-педагогічної літератури та передової практики щодо тенденцій розвитку сучасної оздоровчої гімнастики та її ролі в системі фізичного виховання студентів ЗВО.
- ДокументФормування культури здорового способу життя студентів шляхом впровадження здоров’язберігаючих технологій(2018) Цапенко, Л. М.; Болтоматіс, Д. В.Проба Мартіне-Кушелевського дозволяє провести оцінку швидкості адаптації організму на фізичне навантаження, а також уточнити час, необхідний на відновлювальні процеси. Іншими словами, проба Мартіне-Кушелевського визначає здатність серцево-судинної системи відновлюватися після занять фізичними вправами. Проведено аналіз планової функціональної проби Мартіне-Кушелевського, який показав, що з 513 студентів першого курсу Одеської національної академії харчових технологій, віднесених за результатами медичного огляду до основної медичної групи, лише 0,5 % отримали оцінку відмінно. Зроблено висновки, що цілісний підхід до вирішення проблеми здоров’язбереження та формування культури здорового способу життя виявляється у формуванні культури здоров’язбереження шляхом об’єднання зусиль викладачів, кураторів груп, спортивних клубів.