Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Цапенко, Л. М."

Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз рівня розвитку фізичних якостей студенток молодших курсів ОНАХТ
    (2021) Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.; Павлюк, О. В.
  • Документ
    Важливість застосування засобів фізичного тренування для формування у студентів умінь і навичок діяти в екстремальних ситуаціях
    (2018) Болтоматіс, Д. В.; Цапенко, Л. М.
    Фізичне тренування - спеціалізований педагогічний процес, спрямований на формування знань, умінь, навичок, на виховання морально-вольових і фізичних якостей. Завдання фізичного тренування спрямовані на: зміцнення здоровʼя, загартовування організму, вдосконалення морально-психологічних якостей; розвиток і вдосконалення основних фізичних якостей (витривалості, швидкості, сили, спритності та ін.); виховання звички до систематичних занять фізичними вправами; формування та вдосконалення прикладних навичок, умінь діяти в складних умовах навколишнього середовища. Актуальність порушеної теми полягає в важливості застосування засобів фізичного тренування для формування навичок, умінь діяти в екстремальних ситуаціях.
  • Документ
    Вивчення мотивації студенток ОНАХТ до оздоровчих занять у позанавчальний час
    (2019) Халайджі, С. В.; Захлевська, Т. В.; Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.
    В статті за допомогою анкетування визначено найбільш значущі мотиви до оздоровчих занять фізичною культурою студенток ОНАХТ в позаучбовий час та надані рекомендації по створенню у ЗВО умов для їх реалізації.
  • Документ
    Використання інноваційних технологій при викладанні предмета «Фізичне виховання» у ЗВО
    (2021) Захлевська, Т. В.; Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.
  • Документ
    Вплив занять аеробікою на фізичну підготовленість студенток
    (2018) Гончарук, В. В.; Цапенко, Л. М.; Павлова, Н. В.
    Мета дослідження - визначити вплив заняття аеробікою на фізичну підготовленість студенток 17-19 років факультету технології вина та туристичного бізнесу.
  • Документ
    Вплив самостійних занять фізичними вправами на здоров’я студентської молоді
    (2018) Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.
    У цій статті було розглянуто вплив самостійних занять фізичними вправами на здоров’я студентської молоді.
  • Документ
    Вплив самостійних занять фізичними вправами на зміцнення здоров’я молоді
    (2016) Цапенко, Л. М.; Васильєв, В. П.
    Завданням нашого дослідження було: на основі детального вивчення передового досвіду щодо поставленої проблеми визначити чинники, що перешкоджають залученню студентів до самостійних занять фізичними вправами, сформулювати технологію підготовки студентів до самостійних занять.
  • Документ
    Застосування фітнес–програм для студенток з урахуванням їх соматотипу
    (2017) Цапенко, Л. М.; Лаговська, Н. Г.
    Загальна конституція є фактично генотипом людини або сукупністю конституціонально обумовлених ознак, переданих їй як спадкова інформація. Зважаючи на це фітнес-програми повинні підбиратися на основі соматотипу людини, що визначає не лише фізичний розвиток, але й формування фізичних якостей.
  • Документ
    Методика використання скандинавської ходьби під час самостійних занять фізичним вихованням
    (2020) Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.
  • Документ
    Особливості методики проведення занять оздоровчою гімнастикою зі студентами спеціальної медичної групи
    (2019) Цапенко, Л. М.
    Однією з головних причин захворюваності студентської молоді вважається недосконала організація процесу навчання у системі вищої освіти, яка призводить до перенапруження нервової системи і заважає створенню належних умов для задоволення потреб у самопізнанні, самовдосконаленні й самореалізації.
  • Документ
    Особливості психофізичного тестування спортсменів туристів
    (2022) Яготін, Р. С.; Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.
  • Документ
    Проблема формування здоров’язбережної компетентності у студентів
    (2017) Цапенко, Л. М.; Лаговська, Н. Г.
    Гостро постає проблема формування здоров’язбережної компетентності як умови збереження української нації.
  • Документ
    Психофізіологічне забезпечення психомоторних якостей студентів
    (2020) Яготін, Р. С.; Цапенко, Л. М.; Гончарук, В. В.
    Психомоторні якості особистості мають високий рівень генетично детермінації і залежать від індивідуальних особливостей їх психофізіологічного забезпечення. Актуальним є дослідження психофізіологічного стану студентів ЗВО в контексті визначення їх адаптованості до фізичних навантажень з метою вирішення проблем спортивної фізіології, медицини та фізичного виховання студентської молоді.
  • Документ
    Роль оздоровчої гімнастики в системі фізичного виховання студентів ЗВО
    (2019) Цапенко, Л. М.; Яготін, Р. С.
    Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та узагальнення науково-педагогічної літератури та передової практики щодо тенденцій розвитку сучасної оздоровчої гімнастики та її ролі в системі фізичного виховання студентів ЗВО.
  • Документ
    Формування культури здорового способу життя студентів шляхом впровадження здоров’язберігаючих технологій
    (2018) Цапенко, Л. М.; Болтоматіс, Д. В.
    Проба Мартіне-Кушелевського дозволяє провести оцінку швидкості адаптації організму на фізичне навантаження, а також уточнити час, необхідний на відновлювальні процеси. Іншими словами, проба Мартіне-Кушелевського визначає здатність серцево-судинної системи відновлюватися після занять фізичними вправами. Проведено аналіз планової функціональної проби Мартіне-Кушелевського, який показав, що з 513 студентів першого курсу Одеської національної академії харчових технологій, віднесених за результатами медичного огляду до основної медичної групи, лише 0,5 % отримали оцінку відмінно. Зроблено висновки, що цілісний підхід до вирішення проблеми здоров’язбереження та формування культури здорового способу життя виявляється у формуванні культури здоров’язбереження шляхом об’єднання зусиль викладачів, кураторів груп, спортивних клубів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок