Перегляд за Автор "Хоцевич Софія"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Хоцевич СофіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Конкурентоспроможність продукції: сутність, значення, методи оцінювання. 2. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства за інтегральним показником. 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є проведення аналізу та запропонування шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції на прикладі ПрАТ «Одесавинпром». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступає процес маркетингового дослідження конкурентоспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як анкетування, PEST-аналіз, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності. В цій роботі була проаналізована доцільність впровадження у виробництво нового виду продукції – петнату, розроблений проект заходів та обґрунтована доцільність впровадження проекту. Практична апробація маркетингового дослідження була викладена на V Всеукраїнській студентській науково-практичноій конференції «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді», яка проходила в Одеському національному технологічному університеті з 30 по 31 травня 2023 року. Тема доповіді: «Аналіз конкурентноспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром» і маркетингові заходи її підвищення» Робота містить 16 таблиць, 8 рисунків, 41 літературне джерело та 1 додаток.
- ДокументШляхи удосконалення конкурентоспроможності виноробної продукції в сегменті ігристих вин ТОВ «АЛКОЛАЙН»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Хоцевич СофіяМетою даної роботи є розробка шляхів удосконалення конкурентоспроможності виноробної продукції, а саме виведення і просування на ринок нової продукції в сегменті ігристих вин ТОВ «АЛКОЛАЙН». Об’єктом дослідження виступає ринок виноробної продукції України, на якому ТОВ «АЛКОЛАЙН» веде свою діяльність. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень стосовно розробки і впровадження шляхів підвищення конкурентоспроможності виноробної продукції в сегменті ігристих вин в діяльності ТОВ «АЛКОЛАЙН». Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця Бостонської консультативної групи (БКГ). Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції шляхом виведення на ринок нового виду ігристого вина та обґрунтуванні науково-методологічних підходів і практичних рекомендацій з формування механізмів щодо їх реалізації. Практична значущість одержаних результатів полягає в розробці стратегії виведення на ринок нового товару для поліпшення фінансового стану підприємства і конкурентоспроможності продукції ТОВ «АЛКОЛАЙН» на ринку України. Апробація результатів роботи. Результати проведених наукових досліджень були викладені в Збірнику «Наукові праці молодих вчених, аспірантів і студентів» (Одеса: ОНТУ, 30.05.2024). Тема доповіді: «Маркетингові стратегії виведення на ринок «забутого» ігристого вина». Обсяг і структура роботи. Магістерська дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків. Ключові-слова: конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, новий продукт, виноробна продукція, ігристі вина, маркетинговий аналіз, просування.