Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Харенко, Д. О."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання інтелект-карт( mind map) в якості закріплення пройденого матеріалу при дистанційному навчанні у ЗВО
    (2021) Харенко, Д. О.
  • Документ
    Моніторінг гастрономічного бренду Одеси
    (2020) Харенко, Д. О.; Федосова, К. С.
    В даному дослідженні розроблено підходи до визначення специфіки формування гастрономічних брендів різних типів територій, а саме мультикультурних міст на прикладі міста Одеса (Україна). Визнаючи важливість туристського гастрономічного бренду, автори зробили спробу розробити пропозиції щодо посилення туристичної атрактивності Одеси як приклад мультикультурного міста, великого культурного центру, який володіє багатою історією та традиціями.
  • Документ
    Організація анімаційної діяльності в процесі створення анімаційних програм
    (2016) Харенко, Д. О.
    Під технологією створення анімаційних програм розуміється комплекс прийомів праці аніматора, організація цієї праці, використання спеціальних технічних засобів (об'єктів, споруджень, інструментів і пристосувань).
  • Документ
    Потенціал гастрономічних подій як важливого елементу розвитку індустрії гостинності в Україні
    (2018) Харенко, Д. О.
    Метою цього дослідження є визначення потенціалу гастрономічних подій як важливого елементу розвитку індустрії гостинності в Україні та визначення шляхів використання цього потенціалу.
  • Документ
    Фактори формування гастрономічного бренду Одеського регіону
    (2019) Харенко, Д. О.; Дишкантюк, О. В.; Саламатіна, С. Є.
    Актуальним питанням залишається дослідження процесу формування гастрономічного бренду з метою посилення привабливості туристичної дестинації.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок