Перегляд за Автор "Харенко, Д. О."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ
- ДокументМоніторінг гастрономічного бренду Одеси(2020) Харенко, Д. О.; Федосова, К. С.В даному дослідженні розроблено підходи до визначення специфіки формування гастрономічних брендів різних типів територій, а саме мультикультурних міст на прикладі міста Одеса (Україна). Визнаючи важливість туристського гастрономічного бренду, автори зробили спробу розробити пропозиції щодо посилення туристичної атрактивності Одеси як приклад мультикультурного міста, великого культурного центру, який володіє багатою історією та традиціями.
- ДокументОрганізація анімаційної діяльності в процесі створення анімаційних програм(2016) Харенко, Д. О.Під технологією створення анімаційних програм розуміється комплекс прийомів праці аніматора, організація цієї праці, використання спеціальних технічних засобів (об'єктів, споруджень, інструментів і пристосувань).
- ДокументПотенціал гастрономічних подій як важливого елементу розвитку індустрії гостинності в Україні(2018) Харенко, Д. О.Метою цього дослідження є визначення потенціалу гастрономічних подій як важливого елементу розвитку індустрії гостинності в Україні та визначення шляхів використання цього потенціалу.
- ДокументФактори формування гастрономічного бренду Одеського регіону(2019) Харенко, Д. О.; Дишкантюк, О. В.; Саламатіна, С. Є.Актуальним питанням залишається дослідження процесу формування гастрономічного бренду з метою посилення привабливості туристичної дестинації.