Перегляд за Автор "Федосов, С.Н."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДеякі аспекти викладання фізики при підготовці бакалаврів(2014) Федосов, С.Н.В умовах інноваційної перебудови актуальною є проблема оптимізації підготовки з фізики як важливої складової фундаментальної підготовки студентів технічних вузів. Зміна освітніх стандартів спричинила значне скорочення навчального часу, що відводиться на вивчення фізики. У результаті обсяг наукової інформації для студентів зростає, ресурс навчального часу зменшується, а якість знань студентів знижується.
- ДокументЕлементи проблемного навчання у фізичному практикумі(2009) Федосов, С.Н.
- ДокументЗ досвіду організації контролю самостійної роботи студентів(2009) Федосов, С.Н.
- ДокументМетодика проведення комп’ютерних фронтальних лабораторних робіт з фізики(2015) Федосов, С.Н.Можливістю інтеграції педагогічних та інформаційних технологій є використання елементів проектного методу навчання при організації фронтальних лабораторних робіт. У цьому випадку ліквідується рознесення в часі процесу отримання нового знання і його практичного застосування. При такій інноваційній методиці реалізується негайний додаток отриманих, суб’єктивно нових знань до зміненого контексту, в інших умовах, іноді навіть вельми незвичайних.
- ДокументОптимізація викладання фізики в технічному вузі(2014) Федосов, С.Н.В даній роботі розглядається оптимізація викладання фізики в технічному вузі.
- ДокументПрактика проведення колоквіуму з фізики(2015) Федосов, С.Н.в даній роботі розглядається практика проведення колоквіуму з фізики.
- Документ
- ДокументЯк поліпшити викладання курсу загальної фізики(2014) Федосов, С.Н.Фізика є базовою дисципліною при підготовці інженерних кадрів. Розуміння фізичних явищ і фундаментальних законів становить не тільки основу для освоєння спеціальних дисциплін, а й формує у студентів вміння мислити. У той же час, число годин на вивчення фізики неухильно скорочується, а обсяг навчального матеріалу при цьому збільшується. Стара програма з фізики для технічних вузів не відображає повною мірою професійну спрямованість навчання, що не дозволяє забезпечити належну мотивацію вивчення фізики і відповідно необхідний рівень підготовки.