Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ушаков, Микита"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування комунікативної політики ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1)
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ушаков, Микита
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо формування комунікативної політики ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1). Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; 2. Аналіз функціонування ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1); 3. Розроблення пропозицій з удосконалення комунікаційної політики підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та вдосконалення комунікаційної політики ФОП «Кульчицький» (мережа кав’ярень «Кав’ярня №1»). Предметом дослідження є процес формування дієвої маркетинговокомунікаційної політики підприємства ФОП «Кульчицький» (мережа кав’ярень «Кав’ярня №1»). При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, PEST-аналіз, SWOTаналіз, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі на основі результатів аналізу було обґрунтовано стратегію та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності мережі кав’ярень «Кав’ярня №1». Надано відповідні рекомендації: підвищення рівня стратегічного планування та розробка маркетингового плану; проведення ребрендингу торгових точок для підвищення рівня впізнаваємості серед споживачів; збалансування асортиментного портфелю; проведення промозаходів з метою просування нових асортиментних позицій; реалізація рекламної кампанії у соціальних мережах; вдосконалення вже існуючої програми лояльності; розробка та впровадження інструментів просування бренду мережі кав’ярень «Кав’ярня №1» через мережу Інтернет.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок