Перегляд за Автор "Токарчук, Г. С."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроблема використання взаємодії об'єктів через RAYCAST систему в UNITY 3D(2021) Суліма, Ю. Є.; Вєлков, І. В.; Токарчук, Г. С.Наразі найпопулярнішим програмним пакетом з наявного інструментарію для створення комп’ютерних ігор є середовище розробки Unity 3D. Більшість розробників-початківців знайомляться з премудрощами гейм-дизайну за допомогою сервісу YouTube та інтернет-публікацій, в яких не завжди можна знайти докладне пояснення, як працюють ті чи інші інструменти створення ігрової фізики. В результаті розробники стикаються із «підводними каменями» чи не на кожному кроці. В статті розглядаються деякі незручності при роботі з Raycast-системою в Unity 3D.