Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Токарчук, Г. С."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Проблема використання взаємодії об'єктів через RAYCAST систему в UNITY 3D
    (2021) Суліма, Ю. Є.; Вєлков, І. В.; Токарчук, Г. С.
    Наразі найпопулярнішим програмним пакетом з наявного інструментарію для створення комп’ютерних ігор є середовище розробки Unity 3D. Більшість розробників-початківців знайомляться з премудрощами гейм-дизайну за допомогою сервісу YouTube та інтернет-публікацій, в яких не завжди можна знайти докладне пояснення, як працюють ті чи інші інструменти створення ігрової фізики. В результаті розробники стикаються із «підводними каменями» чи не на кожному кроці. В статті розглядаються деякі незручності при роботі з Raycast-системою в Unity 3D.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок