Перегляд за Автор "Суліма, Ю. Ю."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання найновіших технічних та інформаційно-комунікативних засобів у професійній діяльності викладача(2020) Суліма, Ю. Є.; Суліма, Ю. Ю.
- ДокументЗабезпечення якісного складу педагогічних та науково-педагогічних кадрів у коледжах(2018) Суліма, Ю. Ю.
- ДокументНа шляху до Індустрії 4.0: інформаційні технології, моделювання, штучний інтелект, автоматизація(Астропринт, 2021) Артеменко, В. Б.; Артеменко, Л. В.; Артеменко, О. В.; Бажан, В. М.; Байцар, Р. І.; Бевз, С. В.; Бойко, А. П.; Бойко, Н. І.; Бойцова, М. П.; Бойцова, О. С.; Борис, В. В.; Борисова, Н. В.; Борцов, В. В.; Бурбело, С. М.; Винар, А. А.; Войтко, В. В.; Воінова, С. О.; Вяткін, С. І.; Габуєв, К. О.; Гончаренко, К. А.; Гречанінов, В. Ф.; Григорюк, Д. К.; Єгоров, В. Б.; Єршова, С. І.; Жигайло, О. М.; Жуковецька, С. Л.; Журавська, І. М.; Журба, А. О.; Завертайло, К. С.; Зацерковна, Р. С.; Зацерковний, Р. Г.; Зимогляд, А. Ю.; Зуб, Х. В.; Іванова, Л. В.; Іванова, Л. О.; Ізонін, І. В.; Князєва, Н. О.; Корнієнко, Ю. К.; Коробейнікова, Т. І.; Костюк, М. Т.; Котлик, С. В.; Краснієнко, Н. В.; Кудряшова, А. В.; Кулаковська, І. В.; Курінний, М. С.; Ларшин, В. П.; Лисенко, Н. О.; Ліщенко, Н. В.; Ліщинська, Л. Б.; Лопушанський, А. В.; Мазур, О. В.; Маїк, В. З.; Малахова, Н. Г.; Марущак, А. В.; Мельник, К. В.; Михайлов, П. І.; Мочурад, Л. І.; Нєнов, О. Л.; Перун, І. В.; Піх, І. В.; Потокій, М. С.; Похлєбіна, Н. О.; Пунченко, Н. О.; Романюк, О. В.; Романюк, О. Н.; Романюк, С. О.; Сакалюк, О. Ю.; Сеньківський, В. М.; Сергєєва, О. Є.; Сидорко, І. І.; Скаковський, Ю. М.; Скирський, І. В.; Скорнякова, О. В.; Соколова, О. П.; Сологуб, К. В.; Ставицький, П. В.; Степанов, М. Т.; Субботіна, О. В.; Суліма, Ю. Ю.; Суліма, Ю. Є.; Ткаченко, Р. О.; Топор, М. М.; Трішин, Ф. А.; Тюріна, Є. О.; Ушкаренко, О. О.; Федосов, С. Н.; Хобін, В. А.; Хошаба, О. М.; Храмченков, Д. В.; Чан, А. Л.; Чаплінський, Ю. П.; Чехместрук, Р. Ю.; Шаховська, Н. Б.; Шестопалов, С. В.; Шмалюх, В. А.; Ярощук, Л. Д.У монографії узагальнено і проаналізовано рівень сучасного стану розвитку інформаційних технологій, комп’ютерного та математичного моделювання, автоматизації процесів управління, штучного інтелекту, робототехніки, розпізнавання образів, 3D-прототипування, електромеханіки, мехатроніки — практично всіх напрямків, які об’єднуються терміном Індустрія 4.0. Монографія буде корисною як для фахівців і працівників фірм, зайнятих в області ІТ й автоматизації, так і для викладачів, магістрів, студентів і аспірантів вищих навчальних закладів, і всіх, хто цікавиться питаннями, пов’язаними з Індустрією 4.0.
- Документ
- ДокументПерспективи проектування комп’ютерних систем на основі FPGA(2018) Суліма, Ю. Ю.; Суліма, Ю. Є.Методика проектування комп’ютерних систем за допомогою програмованих логічних інтегральних схем (ПЛІС), побудованих на базі програмованих вентильних матриць (FPGA) на разі є найбільш доступним та перспективним напрямком для опанування студентами. Використання програмно-апаратного комплексу з FPGA та середовища проектування Quartus II дозволяє швидко розробляти проектні рішення різного ступеню складності на мові опису апаратури (наприклад VHDL), які потім можуть переноситися в реалізацію інтегральних схем промислового рівня.
- ДокументПерспективні методи модернізації комп‘ютерних класів у закладі освіти(2021) Суліма, Ю. Ю.; Суліма, Ю. Є.Проблема модернізації комп’ютерних класів кожні декілька років постає перед багатьма закладами освіти нашої країни. Якими шляхами можливо підвищити продуктивність комп’ютерів, що тривалий час знаходяться в експлуатації, які компоненти варто замінити, чи буде модернізація економічно вигідною, всі ці питання потребують чіткої та обґрунтованої відповіді. В роботі розглянуто найбільш перспективні методи модернізації комп’ютерних класів та їх вплив на швидкість виконання типових задач, приведено порівняння показників продуктивності комп’ютерів, модернізованих тим чи іншим способом, приведено економічні аспекти заміни складових підсистем оперативної та дискової пам’яті.
- ДокументПілотний проєкт запровадження змішаного навчання на базі Google Cloud Platform у фаховому коледжі(2020) Суліма, Ю. Ю.; Краснієнко, Н. В.; Суліма, Ю. Є.; Сологуб, К. В.На підставі аналізу наукових джерел з теоретичних проблем змішаного навчання, а також практичного досвіду використання Google Cloud Platform систематизовано шляхи запровадження середовища G Suite for edication у фаховому коледжі. Створено докладний календарний план заходів на прикладі ВСП «ОТФК ОНАХТ», розглянуто особливості використання системи G Suite та її основні переваги, шляхи підвищення цифрової компетентності педагогічних працівників, а також труднощі, з якими може зіткнутися навчальний заклад при запровадженні змішаного навчання. Проведене дослідження може значно покращити якість освітнього процесу та систематизувати підхід до проведення такої форми навчання.
- ДокументСтворення інституційного репозитарію для закладу освіти за допомогою технології тунелювання(2022) Суліма, Ю. Ю.; Суліма, Ю. Є.На разі питання створення інституційного репозитарію для ЗВО та ЗФПО України стоїть дуже гостро. При створенні електронного архіву користувач стикається з низкою проблем притаманних використанню програмного забезпечення типу freeware та open-source (безкоштовного та з відкритим кодом), за допомогою якого звичайно розгортається середовище репозитарію. В статті розглянутий альтернативний варіант створення інституційного репозитарію за допомогою сервісу тунелювання мережі ngrok, особливості його використання та вимоги до апаратного обладнання. Вказана інформація може бути корисною для представників закладів освіти, який займаються створенням та наповненням електронних архівів випускних робіт та інших науково-методичних матеріалів.
- Документ