Перегляд за Автор "Стояно, О. О."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМоральністна складова процесу самоідентифікації особистості(2019) Стояно, О. О.Самоідентифікація як самоусвідомлення соціальними суб'єктами свого місця і ролі у суспільстві є предметом міждисциплінарних досліджень. Представляючи собою відображений у свідомості процес набуття самоідентичності у соціальному просторі, самоідентифікація цікавить філософів, психологів, соціологів, культурологів, політологів.
- ДокументМультимедійні технології у викладанні дисципліни «Філософія»(2018) Стояно, О. О.Модернізація методів навчання вимагає розширити застосування муль-тимедійних технологій в освіті. Такий підхід дозволяє створити абсолютно нову вищу школу, значно збільшити ефективність занять і індивідуалізувати процес отримання знань.
- ДокументОсобливості створення дистанційного курсу з дисципліни «Філософія»(2017) Стояно, О. О.Дистанційне навчання стає все більш затребуваним, має безліч достоїнств і, отже, буде розвиватися. Для його розвитку сучасна система освіти має всі можливості, як у технічному, так і в інтелектуальному плані. Але не можна забувати про недоліки дистанційного навчання, які повинні бути усунені в процесі його розвитку і вдосконалення.
- ДокументСамоідентифікація студентства як процес самовизначення особистості в сучасному суспільстві(2004) Стояно, О. О.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук за спеціальністю 09.00.03 - соціальна філософія та філософія історії. Дисертація присвячена соціально-філософському осмисленню самоідентифікації студентства як процесу самовизначення особистості в сучасному суспільстві. Самоідентифікація - усвідомлення людиною своєї приналежності до конкретної суспільної групи, спільноти, страти. Самоідентифікація надає можливості для вільного різноманітного розвитку особистості і формування соціальних характеристик, що дозволяють зайняти певну соціальну позицію і тим самим сприяє інтеграції індивіда у спільноту. Структура особистісної самоідентифікації полягає в єдності самопізнання і самооцінки особистісних якостей. Дослідження особистісних самоідентифікацій дало підстави для висновку, що самооцінки студентів відзначаються не тільки різноманітним характером у просторі від позитивних до негативних, самокритичних, але й надзвичайно динамічні в часі: кожне покоління студентів має “своє обличчя”. Змінюється соціальний портрет студентства з першого по п'ятий курс: підвищуються цінності відповідальності, вимогливості до себе, до своїх моральних якостей, знижується самовпевненість. Процес соціальної самоідентифікації зумовлено дією складного для кожного індивіда впливу мікросередовища (родини, родичів, друзів) та офіційної ідеології макросередовища. Висувається положення про те, що визначну роль у навчально-виховному процесі здобуває формування сутнісного ядра культури, що детермінує цільність особистості. Таким ядром повинна стати інтелігентність майбутнього фахівця, незалежно від роду його занять в усьому подальшому житті. Перехід до нової парадигми виховання потребує поєднання “природного” розвитку особистості студента і “штучного” цілеспрямованого впливу викладача з характерними рисами уже сформованої самоідентичності студента.
- ДокументІдеал та ідеальне в структурі самоідентичності особистості(2016) Стояно, О. О.В будь-яку історичну епоху та в будь-яких соціокультурних обставинах людина прагне до рішення сенсожиттєвих питань, які в свою чергу базуються на відповідях на питання «Хто Я?», тобто самоідентифікації особистості.
- ДокументІнтерес як найважливіший чинник навчальної діяльності студента(2020) Стояно, О. О.