Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Спатарь Павло Костянтинович"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка мобільної 2d-гри під андроїд на платформуі Unity
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Спатарь Павло Костянтинович
    У випускній кваліфікаційній роботі роботі метою було створення мобільної 2d гри під андроїд на платформі unity. Для досягнення мети було виконано ряд завдань, включаючи: аналіз сучасних мобільних ігор, розгляд існуючих розробок, також були досліджені різні середовища розробки iгор. На основі цього було спроектовано та реалізовано ігрову механіку, графічний інтерфейс, систему керування та мережеву взаємодію. Був описан процес проектування та розробки гри, включаючи створення рівнів з використанням Tilemap, розробку ігрового персонажа та створення анімацій, реалізацію механіки бомб та синхронізацію між гравцями за допомогою Photon. Розглянуто особливості використання компонентів Unity, а також створення та налаштування скриптів на C# для керування ігровою логікою та взаємодії з користувацьким інтерфейсом. Для розробки відповідної програми використано ігровий рушій Unity 6 6000.0.1f1, що використовує мову С# та засобом програмування алгоритму є середа розробки Visual Studio 2022.
  • Документ
    Створення ігрового тренажеру для вивчення роботи цифрових пристроїв
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Спатарь Павло Костянтинович
    Гра - це діяльність або вид спорту, зазвичай вимагає навичок, знань або випадку, в якому ви слідуєте фіксованим правилам і намагаєтеся перемогти противника або вирішити головоломку . Хоч і комп'ютерні ігри сьогодні можна знайти в будинках по всьому світу, насправді вони зародилися в дослідницьких лабораторіях вчених. Наприклад, в 1952 році британським професором А. С. Дугласом було створено OXO, також відоме як хрестики-нулики, в рамках своєї докторської дисертації в Кембриджському університеті. А в 1958 році Вільям Хігінботам створив "теніс для двох" на великому аналоговому комп'ютері та підключеному екрані осцилографа для щорічного Дня відвідувачів Брукхейвенської національної лабораторії в Аптоне, штат Нью-Йорк.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок