Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Спатарь Павло Костянтинович"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Створення ігрового тренажеру для вивчення роботи цифрових пристроїв
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Спатарь Павло Костянтинович
    Гра - це діяльність або вид спорту, зазвичай вимагає навичок, знань або випадку, в якому ви слідуєте фіксованим правилам і намагаєтеся перемогти противника або вирішити головоломку . Хоч і комп'ютерні ігри сьогодні можна знайти в будинках по всьому світу, насправді вони зародилися в дослідницьких лабораторіях вчених. Наприклад, в 1952 році британським професором А. С. Дугласом було створено OXO, також відоме як хрестики-нулики, в рамках своєї докторської дисертації в Кембриджському університеті. А в 1958 році Вільям Хігінботам створив "теніс для двох" на великому аналоговому комп'ютері та підключеному екрані осцилографа для щорічного Дня відвідувачів Брукхейвенської національної лабораторії в Аптоне, штат Нью-Йорк.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок