Перегляд за Автор "Сокіл Анна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингова стратегія створення та виведення на ринок застосунку для супроводу виконання кваліфікаційної роботи(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Сокіл АннаАнотація до кваліфікаційної роботи СВО «Бакалавр» здобувачки Сокіл А.П. Кваліфікаційна робота на тему «Маркетингова стратегія створення та виведення на ринок застосунку для супроводу виконання кваліфікаційної роботи» є складовою частиною комплексної кваліфікаційної роботи на тему: «Розробка та просування програмного продукту для супроводу виконання кваліфікаційної роботи», складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 80 сторінок, з них 75 сторінок основного тексту. Робота містить 5 рисунків, 10 таблиць; список використаних джерел складається із 58 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії на основі концепції програмного продукту для супроводу виконання кваліфікаційної роботи. Об'єктом є ринок програмних продуктів з категорії task – tracker та їх доцільність використання у навчальному процесі закладів вищої освіти. Предмет дослідження – процес організації виконання та контролю праці над кваліфікаційною роботою в закладах вищої освіти України. В роботі проведено огляд теоретичних аспектів маркетингу програмних продуктів, процес життєвого циклу та особливості монетизації і просування застосунків. Проведено дослідження ринку програмних продуктів для організації роботи команд над проєктами, проаналізовано основні етапи виконання кваліфікаційної роботи та проблеми з якими стикаються здобувачі та викладачі. Розроблено концепцію застосунку для супроводу виконання кваліфікаційної роботи та маркетингову стратегію його виведення на ринок. Ключові слова: Програмний продукт, маркетингова стратегія, трекер задач, концепція застосунку, модель монетизації, просування.