Перегляд за Автор "Сергєєва, Т. П."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВалеологічний підхід до пізнавальної діяльності майбутніх фахівців-технологів з навчальної дисципліни «Фізичне виховання»(2018) Сергєєва, Т. П.; Волкова, Т. В.Сучасна мета і завдання навчальної дисципліни "Фізичне виховання" у вищих навчальних закладах освіти визначаються такими напрямками: підтримка соціально-обгрунтованого рівня фізичної підготовленості студентів, протидія негативним факторам, що впливають на здоров'я і навчання, засобами фізичного виховання, вміння самостійно використовувати засоби фізичної культури в праці та відпочинку, формування загальної та професіональної культури, здорового способу життя та ін. Доведено, що успіхів досягає та молодь, яка вміє оптимально поєднувати високий рівень фізичної підготовленості та теоретичних знань у галузі фізичного виховання. Проведено аналіз мотивів занять фізичною культурою і спортом майбутніх фахівців-технологів. Як показують дослідження авторів - існує відповідна залежність між теоретико-методичним і практичним розділами фізичного виховання студентів, де на основі знань формуються вміння і навички, та усвідомлена потреба до систематичних занять фізичними вправами.. Вивчення думки студентів дало можливість визначити актуальні напрямки теоретичної підготовки, які необхідно втілювати в практику фізичного виховання і застосовувати різні форми втілення передачі знань студентам. Одним із пріоритетних напрямків теоретичної та методичної підготовки, який дозволяє вирішити питання підвищення мотивації до занять фізичним вихованням та привернути увагу молоді до здорового способу життя є гігієнічний підхід. У проведеному дослідженні з метою підвищення стійкості організму студентів до негативного впливу деяких чинників оточуючого середовища, покращення стану здоров'я, фізичного розвитку, підвищення працездатності і продовження активного довголіття було використано об'єктивні методи в системі фізичного виховання студентської молоді.
- ДокументВизначення суб’єктивних показників стану здоров’я студентів як мотивація до здоров’язбереження(2017) Сергєєва, Т. П.; Захлевська, Т. В.Метою дослідження є вивчення самооцінки стану здоров’я студентів, визначення біологічного віку.
- ДокументДосвід проведення спортивних свят у дистанційному режимі під час карантину в ОНАХТ(2021) Халайджі, С. В.; Сергєєва, Т. П.; Яготін, Р. С.
- ДокументКомплексний підхід до формування здоров’язбережувального освітнього середовища у технічному ЗВО(2019) Сергєєва, Т. П.; Халайджі, С. В.Статтю присвячено проблемі комплексного підходу до формування здоров’язбережувального освітнього середовища в технічному ЗВО. Здійснено теоретичний аналіз наукових робіт, присвячених дослідженню нових форм і методів збереження здopoв’я студентів. Запропоновано модель формування здоров’язбережувального освітнього середовища та проведений експеримент щодо підтвердження її ефективності. Визначено змістові компоненти досліджуваного середовища. Наведені основні аспекти комплексної програми формування здоров’язбережувального освітнього середовища.
- ДокументКомплексний підхід до формування культури здоров’я студентів(2017) Сергєєва, Т. П.; Кананихіна, О. М.Для вирішення проблеми збереження здоров`я студентів в Одеській національній академії харчових технологій була розроблена модель комплексного підходу до створення здоров`язбережної системи освітнього процесу по формуванню культури здоров`я. Її успішна реалізація передбачала тісну взаємодію всіх рівнів організації освітнього та виховного процесів.
- ДокументОбгрунтування особливостей динаміки аеробної витривалості студенток 17 - 20 років(2021) Струк, Б. І.; Сергєєва, Т. П.; Волкова, Т. В.
- ДокументОцінка ефективності інноваційних підходів щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у ЗВО(2020) Струк, Б. І.; Сергєєва, Т. П.; Павлюк, О. В.На сьогодні фізична культура є частиною іміджу ділової та енергійної людини. На зміну монотонним фізичним вправам прийшли нові способи підтримання спортивної форми. На даний час нестримно розвиваються нові напрями оздоровчого фітнесу, одним з них є програма «РогtDеВгаs» («Пор Де Бра»).
- ДокументПервинна діагностика рівня фізичної підготовленості студентів до початку занять фізичними вправами(2018) Халайджі, С. В.; Сергєєва, Т. П.Розглянуто проблему визначення фізичної підготовленості студентів І курсу на першому етапі занять фізичною культурою (до проходження студентами медогляду). Проведено аналіз науково-методичної літератури та підібрано рухове тестове завдання, яке дало змогу визначити початковий рівень фізичної підготовленості студентів, не завдаючи шкоди їхньому здоров’ю. Це допомогло підібрати адекватне фізичне навантаження, розділивши першокурсників на групи з приблизно однаковим рівнем фізичної підготовленості.
- ДокументПроблема формування ціннісного ставлення до здоров’язбереження майбутніх фахівців харчової промисловості(2018) Халайджі, С. В.; Сергєєва, Т. П.Метою є розгляд проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’язбереження майбутніх фахівців харчової промисловості та пошук шляхів її вирішення.
- ДокументПідвищення мотивації студентів до здоров’язбереження шляхом визначення суб’єктивних показників стану їх здоров’я(2017) Сергєєва, Т. П.; Халайджі, С. В.Проведено дослідження, метою якого було вивчення самооцінки стану здоров'я студентів, визначення біологічного віку.
- ДокументПідвищення фізичної активності студентів в умовах вимушеного дистанційного навчання(2021) Сергєєва, Т. П.; Халайджі, С. В.; Кананихіна, О. М.
- ДокументСамооцінка стану здоров’я студентів(2016) Сергєєва, Т. П.; Волкова, Т. В.Мета дослідження. Вивчення самооцінки здоров'я студентів, рівня фізичного здоров'я за експрес-шкалою Г. Л. Апанасенко.
- ДокументСуб’єктивні показники стану здоров’я як мотивація студентів до здоров’язбереження(2017) Сергєєва, Т. П.; Халайджі, С. В.У статті розглянуто стан здоров’я студентської молоді. Вивчено самооцінку стану здоров’я студентів І курсу. За результатами опитування зроблено висновок, що студенти І курсу значно переоцінюють стан власного здоров’я. Визначено реальне становище рівня фізичного здоров’я за шкалою експрес-оцінки Г. Л. Апанасенко. Дослідження показало, що 64.1% першокурсників мають рівень здоров’я низький та нижче середнього. Результати досліджень засвідчують необхідність формування адекватної самооцінки стану фізичного здоров’я студентів, усвідомлення потреби і мотивів підтримки і поліпшення здоров’я. Визначено біологічний вік студентів. Біологічний вік юнаків перевищує паспортний на 17,7, у дівчат - на 17,3 роки. Таким чином, темпи старіння студентів різко прискорені. Проведений порівняльний аналіз паспортного віку з біологічним, а також вивчено мотивацію студентської молоді до здоров’язбереження.
- ДокументФормування компетенції студентів ЗВО з організації і проведення рухової активності(2019) Сергєєва, Т. П.; Кананихіна, О. М.Метою дослідження є визначення компетентностей, їх компонент, критеріїв і показників, що складають результат неформальної фізкультурної освіти, яка надається в межах дисципліни «Фізичне виховання» у закладах вищої освіти не фізкультурного профілю.
- ДокументФормування у майбутніх фахівців харчової промисловості цінностного ставлення до власного здоров’я(2018) Сергєєва, Т. П.; Кананихіна, О. М.У статті розглянуто ставлення майбутніх фахівців харчової промисловості до здоров'я; визначено реальне становище рівня соматичного (фізичного) здоров'я; встановлені мотиви занять фізичною культурою та спортом, як перспективних регуляторів їхньої соціальної та професійної активності.
- ДокументФізична культура у колі особистого життя студента(2022) Кананихіна, О. М.; Сергєєва, Т. П.
- ДокументЦіннісно-мотиваційний компонент культури здоров’я студентів(2020) Сергєєва, Т. П.; Кананихіна, О. М.
- ДокументІнформаційні технології у фізичному вихованні студентської молоді(2017) Сергєєва, Т. П.На тлі інтенсифікації навчального процесу у вузах за останні роки в Україні відзначається неухильна тенденція зниження об’єму рухової активності студентів, що негативно позначається на їх фізичному розвитку, фізичній підготовці і функціональному стані.