Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Селіванова, А. В."

Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Автоматизація товарообігу магазину фурнітури за допомогою інформаційно-управляючої системи
    (2016) Боярчук, Ю. О.; Селіванова, А. В.
  • Документ
    Аналіз застосування інструментів дистанційного спілкування при змішаній формі навчання у ЗВО
    (2022) Селіванова, А. В.
  • Документ
    Аналіз показників успішності діяльності кураторів та тьюторів за допомогою веб-ресурсу
    (2021) Ротар, А. О.; Селіванова, А. В.
    Метою даної роботи є дослідження використання веб-технологій для дослідження та аналізу діяльності кураторів та тьюторів з метою покращення виховного процесу та оптимізації цього виду діяльності.
  • Документ
    Веб-ресурс для моніторингу сучасних засобів інтелектуального аналізу даних з метою підвищення якості наповнення та викладання навчальних дисциплін IT спрямування
    (2021) Селіванова, А. В.
  • Документ
    Веб-ресурс для моніторингу сучасних технологій з метою підвищення якості наповнення та викладання навчальних дисциплін IT спрямування
    (2020) Селіванова, А. В.; Винник, А. С.
  • Документ
    Використання комп’ютерних навчальних засобів при навчанні нотній грамоті
    (2018) Селіванова, А. В.; Ліщенко, О. М.
    Проблема удосконалення системи музичної освіти відноситься до числа найбільш актуальних для сучасної музичної науки. Вирішенням проблеми можуть стати комп’ютерні засоби навчання, які можуть взяти на себе функції вчителя. Проведено дослідження та функціональний аналіз комп’ютерних тренажерів та їх складових. Проведений аналіз останніх досліджень показав, що задачу створення підсистеми інструктора для комп’ютерного тренажера можна розглядати у рамках загальної проблеми управління навчанням, а її вирішення потребує використання індивідуалізованого знання - орієнтованого підходу та засобів штучного інтелекту. Розроблено структуру комп’ютерного тренажера, що містить підсистему інтелектуального інструктора.
  • Документ
    Застосування веб-технологій при дистанційному навчанні верстці веб-сайтів
    (2022) Снігур, Т. В.; Селіванова, А. В.; Копачевський, Є. О.
  • Документ
    Застосування системи підтримки прийняття операторських рішень у комп’ютерному тренажері
    (2016) Селіванова, А. В.
    Представлена система підтримки прийняття рішень, яка дозволяє здійснювати інтелектуальну підтримку прийняття рішень оператором в автоматизованому режимі, а її застосування у комп'ютерному тренажері сприяє впровадженню сучасних інтелектуальних технологій у підготовку оперативного персоналу.
  • Документ
    Застосування інтелектуальних методів при створенні логістичних інформаційних систем
    (2017) Селіванова, А. В.; Мітрофанова, Н. Ф.
    Проведено дослідження, в рамках якого було зібрано логістичні дані портових терміналів м. Щецин, Польща та занесено їх у єдину базу даних. Враховуючи отримані дані, було проведено їх аналіз традиційними статистичними методами та за допомогою апарату нейронних мереж, було виявлено параметри, що найбільш впливають на перевантажувальну спроможність терміналу. При побудові моделей було враховано попередній аналіз перевантаження порту в Щецині в 2005-2014 роках. Побудовано моделі підтримки прийняття рішень у логістичній транспортній мережі на базі нейронечіткого управління із врахуванням "вузьких місць", виявлених при управлінні портовим терміналом.
  • Документ
    Застосування інтелектуальних методів у музичному комп’ютерному тренажері
    (2019) Селіванова, А. В.; Ліщенко, О. М.
    Проблема удосконалення системи музичної освіти відноситься до числа найбільш актуальних для сучасної музичної науки. З появою та розвитком ІТ, з’явились і нові вимоги до знань та вмінь музикантів. В результаті аналізу публікацій останніх років було виявлено, що основними проблемами музичної освіти є застарілі методи навчання. Проведено дослідження, у рамках було проведено опитування із метою виявлення переважаючих типів сприйняття інформації, вподобань щодо навчання долі людей із музичною освітою, переважаючого способу її отримання, досвіду користування музичними програмами, а також ступеню зацікавленості у новому музичному тренажері. Для створення універсального музичного тренажеру, що враховував би різні методи подачі інформації, було розроблено модель інтелектуального інструктора.
  • Документ
    Клієнт-серверний додаток для організації ігрового процесу гри Firststreet
    (2016) Штефан, В. А.; Селіванова, А. В.
  • Документ
    Комп’ютерний тренажер для вивчення дисципліни «Організація баз даних та знань»
    (2019) Єпур, Л. І.; Селіванова, А. В.
    З кожним днем стає все більш актуальним питання забезпечення належного рівня інформаційного обслуговування в навчальному процесі. Розширення впливу ІКТ на систему навчання – це постійний і безперервний процес. Сучасна ІТ в сфері навчання дає можливість розглядати студента не як об’єкт, а як суб’єкт навчання, а комп’ютер – як засіб навчання. Впровадження ІКТ в навчання є одним з провідних напрямків оновлення сучасної освіти.
  • Документ
    Комп’ютерні засоби навчання мові жестів
    (2020) Селіванова, А. В.; Владімірова, В. Б.
  • Документ
    Методи та засоби просування Instagram-акаунту
    (2021) Богун, Р. А.; Селіванова, А. В.
    Метою даної роботи є дослідження методів та технологій просування Instagram-акаунту, з метою розвитку бізнесу, доведення актуальності розробки легальних методів автоматичного просування Instagram-акаунту.
  • Документ
    Моніторинг навчальних дисциплін та побудова їх рейтингу з метою оптимізації контенту та підвищення якості викладання
    (2019) Селіванова, А. В.; Винник, А. С.
    За допомогою всебічного моніторингу освітнього процесу зі сторони представників підприємств, здобувачів освіти та співробітників ЗВО можна аналізувати та робити висновки стосовно ефективності навчального процесу, можна коригувати та покращувати якість та наповнення викладання навчальних курсів для отримання оптимальних результатів.
  • Документ
    Моніторинг працевлаштування випускників закладів вищої освіти
    (2022) Селіванова, А. В.; Каліта, М. В.
    Метою даної роботи є дослідження проблеми працевлаштування випускників ЗВО за фахом, збір та аналіз даних за допомогою веб ресурсу.
  • Документ
    Параметри якості роботи кондитерського цеху
    (2021) Мошна, Л. Л.; Селіванова, А. В.
    В тезах розглядається доцільність використання інформаційних управляючих систем у кондитерському виробництві. Проаналізовано ринок кондитерських виробів, розглянуто параметри оцінки якості роботи кондитерського цеху. Висновок відповідає на питання актуальності використання в роботі кондитерського підприємства інформаційної управляючої веб-системи з метою оптимізації його роботи.
  • Документ
    Порівняльний аналіз відношення здобувачів освіти до інструментів дистанційного спілкування при змішаній формі навчання у ЗВО за 2021–2022 та 2022-2023 н.р.
    (2023) Селіванова, А. В.
    В роботі представлено результати дослідження відношення здобувачів освіти до інструментів дистанційного спілкування при змішаній формі навчання у ЗВО за 2021-2022 та 2022-2023 н.р.
  • Документ
    Програмна підтримка диспетчерського пункту міського електротранспорту
    (2016) Гаврилюк, В. В.; Селіванова, А. В.
  • Документ
    Рекомендаційна система підвищення якості навчальних планів та дисциплін
    (2019) Селіванова, А. В.; Винник, А. С.
    Метою реформи вищої освіти в Україні є створення привабливої та конкурентоспроможної національної системи вищої освіти України, інтегрованої у Європейський простір вищої освіти та Європейський дослідницький простір. Створення навчальних планів із урахуванням всіх вимог, запитів студентів та представників індустрії є складною, неформалізованою задачею, яка може бути вирішена за допомогою сучасних технологій, а саме за допомогою застосування рекомендаційної системи. Проаналізовано різні підходи моніторингу освітнього процесу, та зведено основні задачі при створення рекомендаційної системи для підвищення якості навчальних планів та викладання дисциплін.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок