Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Седікова Ірина Олександрівна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Бренд-менеджмент
    (2024) Жигулін Олександр Андрійович; Седікова Ірина Олександрівна; Савенко Ігор Іванович
    Для вивчення навчальних дисциплін «Бренд менеджмент і управління діловим іміджем», «Поведінка споживача», «Маркетинг», «Стратегічний маркетинг», «Менеджмент», «Операційний менеджмент», «Конкурентоспроможність підприємств», «Бізнес планування». Навчальний посібник містить перелік і зміст питань з організації бренд-менеджменту на підприємствах України. Наведено його особливості під час економічних, санітарних і політичних кризових явищ. Описано фактори зовнішнього й внутрішнього впливу на поведінку споживача, процес прийняття рішення про покупку, методологія проведення кількісних й якісних досліджень, механізм оцінки рівня задоволення й відновлення лояльності споживачів до товарів підприємства за допомогою бренд-менеджменту, а також модель бренд-менеджменту й поведінки споживачів на прикладі готельно-ресторанної сфери діяльності й агробізнесу.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок