Перегляд за Автор "Самофатова, В.А."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕкономічна оствіта в умовах глобалізації(2016) Самофатова, В.А.Глобалізація освіти – одна з фундаментальних тенденцій розвитку освіти, яка відображає формування єдиного соціального, інформаційного та освітнього простору в масштабах усієї планети.
- ДокументЕкономічна сутність сталого розвитку агропродовольчої сфери України(2015) Самофатова, В.А.
- ДокументРаціональне використання матеріально-ресурсного потенціалу як фактор сталого розвитку харчової промисловості(2015) Самофатова, В.А.Для забезпечення сталого розвитку і збереження нашої цивілізації в цілому необхідно перейти від концепції збільшення продуктивності праці будь-якою ціною (особливо, якщо це вимагає суттєвого розширення витрат природних ресурсів) до концепції зростання продуктивності ресурсів.
- ДокументУдосконалення підготовки фахівців на кафедрі теоретичної та промислової економіки(2009) Самофатова, В.А.
- ДокументУзагальнення світового досвіду викладання економічних дисциплін(2013) Самофатова, В.А.
- ДокументФормування готовності до професійної діяльності майбутнього економіста(2014) Самофатова, В.А.Професійна готовність, за переглянутими літературними джерелами, є процес формування сукупності фахових знань, умінь, навичок, атрибутів трудового досвіду і норм поведінки, що забезпечують можливості успішної професійної діяльності. У сучасних умовах спеціаліст економічної спеціальності — це фахівець, який займається аналізом фінансово-господарської діяльності підприємства з метою її поліпшення.
- ДокументІндивідуалізація самостійної роботи студентів як фактор успішного виконання магістерських дипломних робіт(2015) Самофатова, В.А.У сучасній дидактиці, самостійна робота студентів (СРС) розглядається, з одного боку, як вид навчальної праці, що здійснюється без безпосереднього впливу, але під керівництвом викладача, а з іншого – як засіб залучення студентів до самостійної пізнавальної діяльності. Ефект від СРС можна отримати тільки тоді, коли вона організується і реалізується у навчальновиховному процесі як цілісна система, що пронизує всі етапи навчання студентів у ВУЗі.