Перегляд за Автор "Савенко Ігор Іванович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБренд-менеджмент(2024) Жигулін Олександр Андрійович; Седікова Ірина Олександрівна; Савенко Ігор ІвановичДля вивчення навчальних дисциплін «Бренд менеджмент і управління діловим іміджем», «Поведінка споживача», «Маркетинг», «Стратегічний маркетинг», «Менеджмент», «Операційний менеджмент», «Конкурентоспроможність підприємств», «Бізнес планування». Навчальний посібник містить перелік і зміст питань з організації бренд-менеджменту на підприємствах України. Наведено його особливості під час економічних, санітарних і політичних кризових явищ. Описано фактори зовнішнього й внутрішнього впливу на поведінку споживача, процес прийняття рішення про покупку, методологія проведення кількісних й якісних досліджень, механізм оцінки рівня задоволення й відновлення лояльності споживачів до товарів підприємства за допомогою бренд-менеджменту, а також модель бренд-менеджменту й поведінки споживачів на прикладі готельно-ресторанної сфери діяльності й агробізнесу.