Перегляд за Автор "Савельєв, В. В."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОснови геймдизайну. Правила і принципи проектування ігор на прикладі розробки мобільної гри «Bee Arena»(2022) Суліма, Ю. Є.; Подольський, В. І.; Савельєв, В. В.Будь-яка комп’ютерна гра розпочинається з ідеї та конструювання ігрового світу – саме цим займаються геймдuзайнери. Вони придумують правила, по яких працюватиме гра і житимуть її персонажі: задають кінцеву мету гри та визначають варіанти вибору в процесі ухвалення рішень гравцем, що впливають на кінцевий результат. В статті наведені основні елементи геймдизайну та приклад їх використання у проекті «Bee Arena».
- ДокументПроблематика створення дизайну ігрових рівнів на прикладі розробки комп’ютерної гри «tRain»(2021) Суліма, Ю. Є.; Подольський, В. І.; Савельєв, В. В.При розробці комп’ютерних ігор дуже велике значення має дизайн ігрових рівнів. Створюючи гру «з нуля» дуже просто припуститися помилок, коли не знаєш, що використати – фреймворк, «движок», професійний графічний редактор. В статті наведені шляхи та загальний алгоритм розробки level-дизайну, які були застосовані на практиці при створенні проекту «tRain», та приведені поради для дизайнера-початківця.