Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Раца, О.Б."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Стратегія споживчої поведінки підприємства в умовах невизначеності ринку
    (ОНАХТ, 2017) Раца, О.Б.
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Дисертацію присвячено формуванню теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо формування стратегії споживчої поведінки підприємства із врахуваннями сучасних умов невизначеності ринку. Досліджено трансформацію змістовного наповнення поняття «економічна поведінка підприємства», запропоновано поняття «споживча поведінка підприємства». Обґрунтовано методичні підходи до дослідження реакції споживача на ринку при формуванні поведінки підприємства з одночасним виокремленням інструментів впливу. З’ясовано особливості управління взаємозв’язком стратегії та споживчої поведінки підприємства в умовах невизначеності ринку. Визначено особливості споживчої поведінки підприємств хлібопекарської промисловості в умовах мінливого середовища в контексті ретроспективних аспектів та сучасних тенденцій. Обґрунтовано сукупність факторів, що формують соціально-економічний портрет споживача товарів хлібопекарської галузі. Діагностовано вплив споживчої поведінки на формування ринкових результатів підприємств. Обґрунтовано підходи щодо вибору та формування стратегії споживчої поведінки підприємств на основі зміни ринкових умов. Сформовано підсистему аналітичного моделювання чинників споживчого вибору в системі формування стратегії поведінки підприємств. Розроблено підходи щодо сукупності маркетингових засобів, що піддаються контролю і які підприємства можуть використовувати з метою одержання бажаної реакції цільового ринку.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок