Перегляд за Автор "Радіонова, А. К."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВиди криптовалют та створення криптовалютного портфелю(2018) Радіонова, А. К.В даній статті розглядаються види криптовалют та створення криптовалютного портфелю.
- ДокументГлибинне інтерв'ю як інструмент дослідження споживацького досвіду(2019) Брайко, М. Г.; Радіонова, А. К.Для вивчення споживчої поведінки, розуміння уявлень про прийняття індивідуальних споживчих рішень щодо покупки будь-яких продуктів найбільш доцільним методом є глибинне інтерв’ю. Для визначення моделей споживацької поведінки покупців жувальної гумки з 1 по 10 листопада 2018 року була проведена низка глибинних інтерв’ю зі студентами 3-5 курсів академії, що досить тривало споживають цей продукт. Приведено сценарій глибинного інтерв'ю зі споживчого досвіду. В результаті обробки інтерв’ю описано поведінку покупців жувальної гумки через модель 4Р (Product, Place, Price, Promotion) та виділено споживацькі інсайти, що пояснюють поведінку в певних ситуаціях.
- ДокументОсобливості просування товарівв Facebook та Instagram(2018) Радіонова, А. К.В даній статті розглядаються особливості просування товарів в Facebook та Instagram.
- ДокументУдосконалення асортиментної політики підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності(2020) Радіонова, А. К.На даному етапі розвитку вітчизняної економіки все більшого і більшого значення у свідомості споживачів здобуває асортимент продукції і наявність можливості вибору «свого» товару з пропонованого асортименту.
- ДокументХікікоморі – прояв ескапізму в Японії(2018) Радіонова, А. К.Хікікоморі – японський термін, що відноситься до підлітків і молоді, які відмовляються від соціального життя і, найчастіше, прагнуть до крайнього ступеня соціальної ізоляції і усамітнення внаслідок різних особистих і соціальних факторів. Такі люди зазвичай не мають роботи і живуть на утриманні родичів. Хіхікоморі виступає одним з видів ескапізму, коли суб’єкт намагається віддалитись від загальноприйнятої моделі поведінки в соціумі.