Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Радіонова, А. К."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Види криптовалют та створення криптовалютного портфелю
    (2018) Радіонова, А. К.
    В даній статті розглядаються види криптовалют та створення криптовалютного портфелю.
  • Документ
    Глибинне інтерв'ю як інструмент дослідження споживацького досвіду
    (2019) Брайко, М. Г.; Радіонова, А. К.
    Для вивчення споживчої поведінки, розуміння уявлень про прийняття індивідуальних споживчих рішень щодо покупки будь-яких продуктів найбільш доцільним методом є глибинне інтерв’ю. Для визначення моделей споживацької поведінки покупців жувальної гумки з 1 по 10 листопада 2018 року була проведена низка глибинних інтерв’ю зі студентами 3-5 курсів академії, що досить тривало споживають цей продукт. Приведено сценарій глибинного інтерв'ю зі споживчого досвіду. В результаті обробки інтерв’ю описано поведінку покупців жувальної гумки через модель 4Р (Product, Place, Price, Promotion) та виділено споживацькі інсайти, що пояснюють поведінку в певних ситуаціях.
  • Документ
    Особливості просування товарівв Facebook та Instagram
    (2018) Радіонова, А. К.
    В даній статті розглядаються особливості просування товарів в Facebook та Instagram.
  • Документ
    Удосконалення асортиментної політики підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності
    (2020) Радіонова, А. К.
    На даному етапі розвитку вітчизняної економіки все більшого і більшого значення у свідомості споживачів здобуває асортимент продукції і наявність можливості вибору «свого» товару з пропонованого асортименту.
  • Документ
    Хікікоморі – прояв ескапізму в Японії
    (2018) Радіонова, А. К.
    Хікікоморі – японський термін, що відноситься до підлітків і молоді, які відмовляються від соціального життя і, найчастіше, прагнуть до крайнього ступеня соціальної ізоляції і усамітнення внаслідок різних особистих і соціальних факторів. Такі люди зазвичай не мають роботи і живуть на утриманні родичів. Хіхікоморі виступає одним з видів ескапізму, коли суб’єкт намагається віддалитись від загальноприйнятої моделі поведінки в соціумі.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок