Перегляд за Автор "ОЛЕФІРЕНКА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка системи кондиціювання та вентиляції повітря приміщення музею міського електротранспорту, м. Одеса(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Енергетичних систем, 2023) ОЛЕФІРЕНКА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧАУ якості об’єкту завдання було вибрано третє одеське трамвайне депо, на базі якого нещодавно було створено зразковий цех з обслуговування вагонного складу та музей трамваїв в Одесі. Третє трамвайне депо побудували до 1911 року. Проектував його відомий одеський архітектор Лев Влодек, а будівництвом керував не менш відомий архітектор Семен Ландесман. Депо назвали "Великий Вокзал". Воно розташовувалося поряд із жвавим базаром і так званим Великим вокзалом на станції Одесса-Товарна, який обслуговував рейси тих потягів, які зараз мають статус місцевих і приміських. На момент будови в комплекс депо входили критий ангар для вагонів на чотири бокси по чотири шляхи в кожному, адміністративний корпус, побутовий корпус, електропідстанція і кузня. З боку вулиці Степовой до боксів депо примикала тупикова кінцева на декілька шляхів. У 1925 році депо перейменували - тепер вона стало називатися "Депо імені Ілліча" на честь того самого Ілліча, який помер роком раніше. Далі за радянських часів розвиток депо полягав в тому, що побудували новий виробничий корпус і тупік для вагонів між кузнею і ангаром. Депо отримало ушкодження від артилерійського обстрілу і авіанальотів під час оборони Одеси 1941 року - оскільки воно знаходилося біля важливої залізничної станції. Під час окупації його законсервували і використали як майданчик для стоянки несправних трамваїв. Депо відновили в 1948-1949 рр. - два бокси в 1948, і два бокси в 1949-му. Обслуговувати пасажирські трамваї і повноцінно працювати депо почало 7 листопада 1948 року. У 1946-52 роках на території депо також розміщувалася служба вантажоперевезень.