Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Нарушевич-Васильєва, О.В."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання мультимедійних засобів для унаочнення навчального матеріалу на лекціях з курсу «Діловодство»
    (2010) Нарушевич-Васильєва, О.В.
  • Документ
    Дистанційне навчання як інноваційна технологія реалізації освітніх стандартів нового покоління
    (2015) Нарушевич-Васильєва, О.В.
    Стрімкий розвиток інформатизації українського суспільства, визначені стратегічні пріоритети реформування національної системи вищої освіти в контексті євроінтеграційних процесів є основними передумовами розвитку дистанційного навчання в Україні.
  • Документ
    До проблеми формування комунікативної компетентності студентів під час вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням»
    (2009) Нарушевич-Васильєва, О.В.
  • Документ
    Формування комунікативної компетенції студентів у процесі викладання української мови професійного спрямування
    (2013) Нарушевич-Васильєва, О.В.
    В умовах поглиблення інтеграції освіти, науки і виробництва, розвитку інформаційного суспільства в Україні, входження української системи вищої освіти в європейський освітній простір спостерігається стійка тенденція впровадження компетентністного підходу до формування змісту та організації навчального процесу.
  • Документ
    Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»
    (2016) Нарушевич-Васильєва, О.В.
    В умовах входження української системи вищої освіти в європейський освітній простір спостерігається стійка тенденція впровадження компетентністного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Освітні результати і пріоритети за такого підходу зміщуються від досягнення певного рівня знань, умінь та навичок до оволодіння сукупністю компетенцій – універсальних (базових, ключових) і спеціальних (предметних, професійних).

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок