Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "НЯГУ, АНАСТАСІЯ"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Удосконалення рівня сервісу на підприємстві Гостьовий будинок «De Volan»
    (ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) НЯГУ, АНАСТАСІЯ
    Актуальність дослідження. Сьогодні вітчизняні підприємства готельного господарства перебувають у стані перманентного розвитку, однак за організаційними формами, ступенем комфортності інфраструктури та якістю готельних послуг не відповідають кращим світовим зразкам. Наявні проблеми актуалізують проведення досліджень і теоретичних напрацювань із формування та забезпечення функціонування системи управління якістю готельного обслуговування, важливою складовою частиною якої є оцінка рівня якості готельних послуг та обслуговування гостей. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування та розробка теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо удосконалення рівня сервісу на підприємстві Гостьовий будинок «De Volan» шляхом запровадження інфокіоска в приміщенні рецепшн та проведення рекламної компанії. Практична значущість кваліфікаційної роботи. Запропоновані у роботі пропозиції щодо покращення використання номерного фонду були використані керівниками Гостьового будинку «De Volan» на практиці. Кваліфікаційна роботи першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти містить 94 сторінки, 23 таблиці. Перелік посилань нараховує 76 найменувань.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок