Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Мірошкін Андрій Вікторович"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Реалізація поведінки штучного інтелекту та алгоритмів взаємодії з ігровим оточенням 2D-гри у жанрі top down shooter
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Мірошкін Андрій Вікторович
    Штучний інтелект у комп’ютерних іграх пройшли великий шлях, від NPC здатних лише донести сюжетну інформацію, до персонажів - які самостійно переміщуються по карті і можу вести діалог з гравцем на основі нейромереж. І в наш час цифрові ігри мають велику жанрову, структурну, апаратну та цільову диференціацію. Темою даного дипломного проектування є «Реалізація поведінки штучного інтелекту та алгоритмів взаємодії з ігровим оточенням для персонажів 2D-гри у жанрі top down shooter» і саме реалізація цієї складової має важливий вклад у створенні якісного програмного продукту. Крім того, актуальність теми дипломного проектування зумовлена і тим, що процес створення штучного інтелекту важливий для ігор різних жанрів, отже робота по його реалізації – це вклад у розвинення будь-якого жанру ігр. Реалізація зазначених в темі складових, дасть змогу краще зрозуміти процес розробки цифрових ігор, а також створити алгоритми та шаблони для подальшого використання їх в інших проектах. Також, виконання теми дипломного проекту допоможе більш детально дослідити принципи реалізації NPC в іграх за допомогою актуальних програмних рішень та технологій. Такий підхід дозволить у подальшому створювати рішення на сучасній технологічній основі. Є реалізація штучного інтелекту та основних складових будь якої гри.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок