Перегляд за Автор "Мелентьєва, К. М."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання елементів практичного права на заняттях з дисципліни «Основи правознавства»(2018) Мелентьєва, К. М.
- ДокументВикористання інноваційних можливостей в STEAM-освіті на прикладі харчової галузі(2021) Маренченко, О. І.; Бойко, Г. Г.; Мелентьєва, К. М.На сучасному етапі освіта повинна бути направлена, перш за все, на розвиток особи, підвищення її активності і творчих здібностей, отож, і на розширення використання методів самостійної роботи, самоконтролю, використання активних форм і методів навчання. При здійсненні принципу інтеграції в освіті, мета полягає в тому, щоб не лише показати точки зіткнення учбових дисциплін, але і за допомогою їх органічного зв'язку дати уявлення про єдність довкілля. Найпоширеніша форма реалізації інтеграції – це інтегровані заняття, організовані різними викладачами, але відповідно до загальної програми інтеграції.
- ДокументОсобливості використання інноваційних можливостей в STEAM-освіті(2021) Бойко, Г. Г.; Мелентьєва, К. М.В статті надається визначення інновації та аналізується такий інноваційний метод як інтегрованне навчання, яке на теперешній час в STEAM – ОСВІТІ є найбільш ефективним для створення умов розгортання індивідуальних можливостей майбутнього фахівця.
- ДокументІнтегроване навчання як один із видів інноваційних технологій в освітньому процесі(2021) Бойко, Г. Г.; Мелентьєва, К. М.В статті надається визначення інновації та аналізується такий інноваційний метод як інтегрованне навчання, доводиться його ефективність на прикладі обоб’єднаного досліджування теми з економики і соціології. Комплексний підхід допоможе студентам отримати більш повну картину вивчаємого матеріалу.
- ДокументІнтегроване навчання як один із видів інноваційних шляхів забезпечення якості предвищої освіти(2022) Бойко, Г. Г.; Мелентьєва, К. М.
- ДокументІнтегроване навчання як один із методів підвищення професійної освіти(2021) Бойко, Г. Г.; Мелентьєва, К. М.Аналіз проблем в існуючій системі середньо-професійного утворення доводить актуальність використання інноваційних технологій навчання у зв'язку з необхідністю підвищення якості освіти і для створення умов як найповнішої реалізації пізнавального потенціалу особи і прагнення до навчання. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес сприятиме підвищенню ефективності освіти, отже, якісніші підготовці майбутніх фахівців. Розглянуто види інтеграції в освіті. Виходячи з досвіду використання в педагогічній діяльності інноваційних методів, виділено деякі їх переваги.