Перегляд за Автор "Масенцов Антон"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПланування підвищення конкурентоспроможності підприємства кондитерської промисловості(ОНТУ, кафедра Управління бізнесом, 2023) Масенцов АнтонМетою виконання роботи є дослідження теоретико-методологічних основ оцінки конкурентоспроможності та розробка практичних рекомендацій щодо її підвищення на підприємстві кондитерської галузі. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають процеси оцінки конкурентоспроможності підприємства кондитерської галузі. Предметом дослідження є теоретико-методологічні, організаційні та практичні основи оцінки конкурентоспроможності кондитерського підприємства. Завданням роботи передбачено узагальнити теоретичні основи визначення конкурентоспроможності сучасних підприємств; розкрити методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств; охарактеризувати сучасний стан кондитерської галузі України; проаналізувати економічну ефективність діяльності та конкурентоспроможність досліджуваного кондитерського підприємства; обґрунтувати шляхи підвищення ефективності діяльності та конкурентоспроможності досліджуваного кондитерського підприємства; розробити практичні рекомендації по підвищенню ефективності діяльності та конкурентоспроможності досліджуваного кондитерського підприємства. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки та рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності кондитерських підприємств. Одержані результати можуть бути використані на підприємствах як заходи по вдосконаленню їх роботи.
- ДокументУдосконалення системи базових стратегій ТОВ «А-БОТС»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Масенцов АнтонАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи здобувача СВО «Магістр» Масенцова А.В. Магістерська робота на тему «Удосконалення системи базових стратегій ТОВ «А-БОТС» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 92 сторінки, з них 83 сторінок основного тексту, 9 рисунків, 17 таблиць, список використаних джерел, який складається з 60 найменувань. Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій для покращення конкурентних позицій компанії за допомогою стратегічного планування, впровадження інновацій і підвищення ефективності організаційної діяльності. Об’єкт дослідження – є базові стратегії ІТ-підприємства. Предмет дослідження – комплекс науково-теоретичних та прикладних засад щодо формування та удосконалення базових стратегій ІТ-підприємства ТОВ «А-БОТС» в сучасних умовах. Методи наукових досліджень: SWOT-аналіз для оцінки сильних і слабких сторін досліджуваного підприємства; метод порівняльного аналізу - для порівняння стратегії досліджуваного підприємства із конкурентами; метод аналізу даних - використовувався з метою оцінки ефективності діючих базових стратегій підприємства. Наукова новизна. Відповідно до поставленої мети та завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення базових маркетингових стратегій ТОВ «А-БОТС» з метою забезпечення зростання на ІТ-ринку в умовах невизначеності. Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю щодо удосконалення базових стратегій підприємства із врахуванням специфіки галузі функціонування та ступеня впливу факторів мікро- та макросередовища.