Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Малинка, О.В."

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Визначення лауріл глутамінової кислоти по сенсибілізованій люмінесценції іона Тb (ІІІ) в комплексі з ципрофлоксацином
    (2015) Бельтюкова, С.В.; Малинка, О.В.; Лівенцова, О.О.; Сітнікова, Ю.С.
    Мета даної роботи полягала в створенні методики люмінесцентного визначення ЛГК в косметичній продукції (шампунях) з використанням сенсибілізованої люмінесценції іона Tb (III).
  • Документ
    Визначення харчової добавки Е621 методом тонкошарової хроматографії з люмінесцентним детектуванням
    (2015) Малинка, О.В.
    Оскільки виробник, погнавшись за прибутком, активно додає підсилювач смаку глутамат натрію в їжу (не завжди зазначая його наявність на етикетці), споживач часто переходить на незбалансовану їжу з надлишком калорій, що позначається на його здоров,ї. В зв’язку з цим виникає необхідність контролю вмісту глутамату натрію в харчових продуктах.
  • Документ
    Зміст та методи контролю знань студентів на кафедрі хімії, експертизи та безпеки харчових продуктів
    (2014) Малинка, О.В.
    Описуються методи оцінювання знань студентів з кожної дисципліни.
  • Документ
    Мета і завдання ознайомчої практики для студентів спеціальності «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції»
    (2015) Малинка, О.В.
    Показані мета і завдання ознайомчої практики студентів.
  • Документ
    Науково-методичні аспекти дистанційної освіти
    (2016) Малинка, О.В.; Бойченко, В.Д.
    Сучасна соціально-економічна ситуація в системі освіти не дозволяє традиційним формам і моделям навчання повністю задовольнити потреби деяких категорій осіб в освітніх послугах: в силу проживання у віддалених географічно районах, обмежених фізичних можливостей, зайнятості виробничими й особистими справами. Важливо й те, що далеко не кожна людина має достатньо коштів, щоб, покинувши звичну роботу, сім'ю, оплатити транспортні витрати та проживання за місцем навчання. Вихід знаходиться в пошуку нових форм освіти.
  • Документ
    Організація практики для студентів спеціальності «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції»
    (2015) Малинка, О.В.; Бельтюкова, С.В.
    Практика є невід’ємною складовою частиною професійної підготовки і виступає як один із засобів формування у майбутніх фахівців знань, умінь і навичок, необхідних для успішної та ефективної професійної діяльності, є первинним досвідом професійної діяльності і має сприяти саморозвитку студента.
  • Документ
    Основні принципи організації поточного і підсумкового контролю знань студентів на кафедрі хімії та безпеки харчових продуктів
    (2009) Малинка, О.В.; Бельтюкова, С.В.
  • Документ
    Професійне спрямування навчального процесу на кафедрі хімії та безпеки харчових продуктів
    (2013) Малинка, О.В.; Бельтюкова, С.В.; Ливенцова, Е.О.
    В даній роботі розглядається професійне спрямування навчального процесу на кафедрі хімії та безпеки харчових продуктів.
  • Документ
    Форми та контроль самостійної роботи студентів у межах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі хімії та безпеки харчових продуктів
    (2010) Малинка, О.В.; Бельтюкова, С.В.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок