Перегляд за Автор "Кулаков В. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання процедурної генерації при розробці контенту комп‘ютерних ігор(2023) Шестопалов С. В.; Кулаков В. А.Представлена робота присвячується аналізу існуючих підходів процедурної генерації при розробці контенту комп’ютерних ігор. Зазначено, що традиційні методи «ручного» створення контенту для комп’ютерних ігор можуть бути часоємними та неефективними. Вказано, що рішенням даної проблеми може бути використання процедурної генерації ігрового контенту. При цьому створені за допомогою процедурної генерації об’єкти можуть використовуватися як одразу для гри, так і бути відредаговані фахівцями після генерації. Розглянуто основні підходи до процедурної генерації контенту: імітаційний, функціональний, планувальний. Вказано для генерації якого контенту частіше всього використовуються перелічені підходи. Зазначено, що комбінації різних підходів до процедурної генерації можуть додатково підвищити рівень варіативності та складності генерованого ігрового контенту