Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Кулаков, В. А."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Генерація мешу на основі ігрового рушія Unity
    (2021) Кулаков, В. А.; Жуковецька, С. Л.
  • Документ
    Особливості технології RTX
    (2020) Кулаков, В. А.; Рагожкіна, К. Ю.
    Технологія трасування променів на сьогоднішній день дає змогу отримати нові враження гравцям, які грають в нові ігри, або навіть в Minecraft з використанням RTX. Разом з тим, по при всі переваги даної технології, відеокарти з підтримкою RTX на сьогоднішній день коштують дуже дорого.
  • Документ
    Процедурна генерація в розробці комп`ютерних ігор
    (2023) Шестопалов, С. В.; Кулаков, В. А.
    В роботі розглянуто підходи процедурної генерації при створенні контенту для комп'ютерних ігор.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок