Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Крохмаль Катерина"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток маркетингових digital комунікацій для ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Крохмаль Катерина
    Кваліфікаційна робота на тему: «Розвиток маркетингових digital комунікацій для ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції» містить 102 сторінки, 30 таблиць, 24 рисунків, 3 додатка. Перелік посилань нараховує 26 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи: розробка управлінських рішень щодо розвитку маркетингових digital комунікацій для ТОВ “Альфа Парфюм Плюс” в сегменті парфумерної продукції. Обьєкт дослідження: маркетингові digital-комунікації для просування парфумерної продукції. Предмет дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти формування digital-стратегії ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції. В роботі були досліджені теоретичні засади формування стратегії інтернет-просування, особливості використання інструментів та методів просування парфумерної продукції в інтернет-просторі. Проведено аналіз маркетингової діяльності, конкурентного середовища ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфюмерної продукції; аналізу інтернет-просування парфюмерної продукції компанії та її ключових конкурентів. Запропоновано проект маркетингових заходів щодо SEO-оптимізації сайта з метою підвищення трафіку на веб-сайт інтернет-магазину, активізації просування парфумерної продукції в соціальних мережах. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісів Serpstat, Semrush та Pindom Tools, контент-аналіз. Наукована новизна резуьтатів дослідження полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо digital-стратегії «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції. Практична значущість отримання результатів полгає в розробці плану заходів щодо формуванння digital стратегії для «Альфа Парфюм Плюс»

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок