Перегляд за Автор "Кривченко А. А."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМоделювання класоутворення у твердому тілі за методом монте-карло(2023) Кривченко Ю. В; Кривченко А. А.Практичне дослідження кластерів у твердих тілах ускладнюється складністю та трудомісткістю експериментів. Найбільш надійні передбачення властивостей таких систем дають комп'ютерні розрахунки, проведені, зокрема, методом Монте-Карло.Розроблений програмний комплекс моделювання кластероутворення ( ПКМКО) моделює взаємодію кластер-кластер і кластер-частка і саме така система характерна для структури різних утворень у твердих тілах – сукупності частинок, тріщин структурних неоднорідностей, порожнин, пір, меж розділу та ін.
- ДокументРеалізація логіки для ігрових об’єктів та елементів інтерфейсу гри в жанрі «Top Down Shooter» з використанням технології UNITY(2023) Кривченко Ю. В.; Джабраілов Д. В.; Кривченко А. А.У даній роботі реалізовано логіку для ігрових об’єктів та елементів інтерфейсу 2D-гри в жанрі «top down shooter». Створення механізму взаємодії між ігровими елементами на сцені гри та елементами інтерфейсу. Взаємодію між гравцем та оточенням. Для виконання поставленої задачі необхідно було створити макет 2D-гри в жанрі «top down shooter». Для цієї цілі було використано ігровий двигун Unity. Написання коду проводилось через середу розробки Visual Studio 2017.