Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ковальов, Георгій"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м.Одеса
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ковальов, Георгій
    Актуальність. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м. Одесі, обґрунтувано його необхідність та доцільність. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1.Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії при розробці та впровадженні нового закладу; 2.Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії; 3.Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок нового молодіжного кафе. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення нового закладу для молоді. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів управління проектом створення молодіжного закладу і його просування на ринок м. Одеси. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п'ять рівнів товару за сучасною концепцією Ф. Котлера, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, анкетування. У кваліфікаційній роботі була проаналізована доцільність відкриття нового закладу «YOUTH-PLACE» в м. Одеса, орієнтованого на молодь та залучення людей усіх вікових категорій.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок