Перегляд за Автор "Каламан, О. Б."
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз поняття «конкуренції» в контексті перспективних стратегічних зрушень сучасної економіки(2020) Каламан, О. Б.В дослідженні проаналізовано основний зміст поняття «конкуренція» у працях видатних вчених економістів. Показана еволюція та основні напрями розвитку наукових шкіл щодо трактування та основного змісту. Зображено на чому сфокусований поведінковий підхід в конкурентній боротьбі з урахуванням цінових характеристик конкуренції.
- ДокументГроші. Фінанси. Кредит(2013) Каламан, О. Б.; Харківський, Д. Ф.Навчальний посібник розроблено на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів за галузевим спрямуванням 0306 «Менеджмент і адміністрування». Посібник призначено для майбутніх менеджерів та осіб, що самостійно вивчають гроші, фінанси та кредит, а також для викладачів дисципліни «Фінанси, гроші та кредит».
- ДокументДослідження стратегічної моделі управління інноваційним розвитком(2019) Каламан, О. Б.В останні роки управління інноваційним розвитком стає основною парадигмою ефективного функціонування господарської системи країни і її складових елементів. Поняття «господарська система» розглядають як сукупність приватновласницьких і суспільно-власницьких господарюючих суб'єктів, з одного боку, і економічних та неекономічних структурних підрозділів (інститутів) господарського світу - з іншого. Формалізація методології управління інноваційним розвитком здійснюється, перш за все, розробкою моделей управління досліджуваним процесом . Розглянуто чотири етапи, якими можна охарактеризувати динаміку розвитку подібних моделей господарських систем.
- ДокументЗагальні положення методології розробки фінансових стратегій(2020) Каламан, О. Б.В даний час все більше підприємств розуміє необхідність ефективного управління діяльністю, заснованого на прогнозі коливання зовнішніх факторів та динаміки розвитку галузі і самого підприємства зокрема. Розглянуто методологічний підхід, в основі якого лежить рейтингова матриця фінансових стратегій, запропонований М.Л. Дорофеєвим та надано висновок необхідністі розробки методологічних підходів, що враховують специфіку об‟єктів стратегічного управління, обумовлену галузевою належністю та видом діяльності.
- ДокументКонкурентоспроможність виноробних підприємств малого та середнього бізнесу(2020) Каламан, О. Б.
- ДокументМетоди підвищення конкурентоспроможності підприємств виноградно-виноробної галузі(2017) Каламан, О. Б.; Мандрикін, Д. В.Однією з форм підвищення конкурентоспроможності виноградарства і виноробства та вдосконалення всього відтворювального процесу на ринку вина є інтеграція суб'єктів ринку.
- ДокументМетодичні засади тайм-менеджменту сучасного викладача(2020) Каламан, О. Б.
- ДокументМетодологія розробки стратегії виноробних підприємств(ОНАХТ, 2021-04-13) Каламан, О. Б.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Дисертація присвячена систематизації та обґрунтуванню науково-методичних положень та розробці науково-практичних рекомендацій щодо удосконалення методології розвитку стратегії виноробних підприємств. Виділено концепцію формування стратегії розвитку виноробного підприємства в умовах зростання наукоємності його виробництва та розроблено алгоритм методології стратегії розвитку виноробних підприємств, який відрізняється від існуючих врахуванням взаємозв’язку його логічних елементів, дозволяє забезпечити обґрунтованість і послідовність дослідження змісту методології стратегії розвитку виноробних підприємств. Побудовано модель стратегії інноваційного розвитку виноробного підприємства в сучасних умовах господарювання та удосконалено методичні позиції розробки стратегії виноробних підприємств, засновані на сучасній інтерпретації ресурсної концепції. Розроблено напрями формування та реалізації стратегії розвитку виноробного підприємства шляхом використання пікопідходу до стратегічного інноваційного розвитку та запропоновано механізм аналізу зовнішнього середовища функціонування виноробних підприємств шляхом застосовування підходів до оцінки конкурентоспроможності. Представлено методологію оцінки ефективності діяльності виноробних підприємств та систематизовано методологію фінансової стратегії діяльності виноробних підприємств, в основі якої застосування матриці обрання фінансових стратегій для виноробних підприємств Ж. Франшона та І. Романе. Сформовано алгоритм побудови стратегічного профілю виноробного підприємства, що дозволяє провести аналіз і оцінку різних аспектів стратегічного розвитку виноробного підприємства при здійсненні інноваційної діяльності та досліджено сучасний стан і стратегічні передумови розвитку виноробних підприємств. Розроблено рекомендації щодо удосконалення механізму реалізації ефективної стратегії інноваційного розвитку виноробних підприємств.
- ДокументМетодологія стратегічного розвитку виробничих підприємств(2019) Каламан, О. Б.Управління стратегічним розвитком вимагає застосування цілого комплексу підходів, методів та інструментів, оскільки являє собою інтегровану область діяльності, яка розкривається в теорії і практиці через сукупність функцій управління, способів вибору і реалізації стратегій, методів тактичного управління, підходів до здійснення інноваційного розвитку.
- ДокументМодель стратегического инновационного развития предприятий(2019) Каламан, О. Б.Инновационное развитие предприятия является сложным процессом, требующим планирования и управления средствами инновационной стратегии в соответствии с конкретными возможностями предприятий на основе результатов оценки всех форм возможной инновационной деятельности. За основу выбора инновационной стратегии берется анализ ключевых факторов, характеризующих деятельность предприятия. Разработка стратегии включает в себя процесс анализа и определения стратегических ориентиров на рынке, которые корректируются и находят свое отражение в форме различных стратегических программ и проектов.
- ДокументНапрями розвитку виноробства Одеської області(2020) Каламан, О. Б.Одеська область є найбільшим (понад 40%) виробником натуральних виноградних вин України. Розглянуто проблему підвищення конкурентоспроможності виноробства, активної комунікаційної та мотиваційної політики для комплексної пропозиції якісної продукції виноробства, організації виробництва, продажу та просування продукції.
- ДокументОсновні складові формування економіко-технологічних структур: стратегічний аспект(2021) Лагодієнко, В. В.; Каламан, О. Б.
- ДокументОсновні теоретичні складові стратегічного розвитку підприємства(2019) Каламан, О. Б.В умовах розвитку інноваційної економіки, посилення економічної ролі регіонів, впровадження нових форм підприємницької діяльності актуальним стає формування і розвиток інноваційних систем, здатних цілеспрямовано здійснювати інноваційну діяльність на основі високого рівня організованості, ресурсозбереження, ефективності. Стратегічний розвиток підприємства - це істотна необхідна зміна в просторово-часовому аспекті властивостей, якостей і взаємозв'язків підприємства і всіх його елементів при здійсненні виробничої діяльності в довгостроковій перспективі. Проведені теоретичні дослідження та розглянуто найважливіші характеристики стратегічного розвитку підприємства.
- ДокументПарадигма дистанційного навчання як важлива складова освітнього середовища майбутнього(2022) Каламан, О. Б.; Мандрикін, Д. В.
- ДокументПривабливість харчового бізнесу в Україні(ОНАХТ, 2017) Басюркіна, Н. Й.; Бровкіна, Ю. О.; Вігуржинська, С. Ю.; Каламан, О. Б.; Карпінська, Г. В.; Колесник, В. І.; Константинова, Т. В.; Крупіна, С. В.; Лайко, О. І.; Поплавська, С. О.; Сорокіна, А. Г.; Свистун, Т. В.; Тортіка, Л. Л.; Трішин, Ф. А.; Хмура, О. Г.; Черкаський, А. В.; Шалений, В. А.У монографії розглянуто теоретичні і прикладні питання забезпечення привабливості харчового бізнесу України в економічному, технічному, соціально- психологічному, інтелектуальному, регіональному аспектах. Показано, що потрібен постійний моніторинг і прогнозування кон'юнктури ринку харчових продуктів, агропродовольчої сировини, ринку послуг громадського харчування і торгівлі харчовими продуктами, вивчення всіх форм розвитку харчового бізнесу - від малих підприємств до величезних агропромислових формувань, торгівельних мереж або готельно-ресторанних комплексів. Розкрито організаційно-економічні аспекти привабливості харчових і аграрних виробництв, ресторанного бізнесу і торгівлі харчовими продуктами в Україні. Висвітлено суть інноваційних підходів до автоматизації управління бізнес-процесами в АПК. Досліджено інвестиційний розвиток Українського Причорномор’я та діяльність малих підприємств Одеського регіону. Вважаємо, що дана монографія спонукатиме державних діячів до прийняття розумних виважених рішень в державній агропродовольчій політиці, а українську молодь - до важливості ставлення до їжі, проблем продовольчого забезпечення і розвитку харчового бізнесу в Україні. Монографія підготовлена за результатами наукових досліджень, проведених згідно плану наукової роботи Одеської національної академії харчових технологій. Вона спрямована на теоретичне осмислення проблем розвитку харчового бізнесу, як основи забезпечення продовольчої безпеки та розвитку майбутніх поколінь українців. Видання рекомендується для наукових співробітників, керівників і фахівців підприємств АПК, харчової промисловості, ресторанного бізнесу, торгівлі, студентів вищих навчальних закладів.
- ДокументПріоритетні напрями ефективного управління розвитком виноробних підприємств(2016) Каламан, О. Б.
- Документ
- ДокументРоль викладача у дистанційному навчанні студентів закладів вищої освіти(2018) Каламан, О. Б.Актуальність дослідження визначається становленням інформаційного суспільства, підвищенням значущості дистанційного навчання в процесі розвитку особистості, підвищенням якості освіти та відсутністю науково обґрунтованих умов утримання педагогічного супроводу в процесі дистанційного навчання студентів.
- ДокументСтратегическое инновационное развитие предприятий(2019) Каламан, О. Б.Стратегический подход от повседневной деятельности отличается стремлением достичь поставленных целей и дальновидностью, подчиненностью сегодняшней цели идеалу саморазвития, подбором наиболее оптимальных сценариев и умением переходить от одного сценария развития к следующему в наиболее благоприятный с точки зрения развития момент. В условиях постоянного риска стратегический взгляд на инновационную деятельность позволяет вовремя среагировать на изменения, запустить именно ту технологию, которая предоставит серьезное преимущество и принесет первенство на рынке. Именно стратегический подход к предпринимательству превращает сегодня инновацию в деятельность и общественный фактор особой важности.
- ДокументСтратегічний аналіз діяльності виноробних підприємств(2020) Каламан, О. Б.