Перегляд за Автор "Жигулін Олександр Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБренд-менеджмент(2024) Жигулін Олександр Андрійович; Седікова Ірина Олександрівна; Савенко Ігор ІвановичДля вивчення навчальних дисциплін «Бренд менеджмент і управління діловим іміджем», «Поведінка споживача», «Маркетинг», «Стратегічний маркетинг», «Менеджмент», «Операційний менеджмент», «Конкурентоспроможність підприємств», «Бізнес планування». Навчальний посібник містить перелік і зміст питань з організації бренд-менеджменту на підприємствах України. Наведено його особливості під час економічних, санітарних і політичних кризових явищ. Описано фактори зовнішнього й внутрішнього впливу на поведінку споживача, процес прийняття рішення про покупку, методологія проведення кількісних й якісних досліджень, механізм оцінки рівня задоволення й відновлення лояльності споживачів до товарів підприємства за допомогою бренд-менеджменту, а також модель бренд-менеджменту й поведінки споживачів на прикладі готельно-ресторанної сфери діяльності й агробізнесу.
- ДокументЛогіка, методологія та етика наукового пізнання(2024) Жигулін Олександр Андрійович; Баранов Іван Георгійович; Кушнір Оксана ІванівнаДля вивчення навчальних дисциплін «Логіка, методологія та етика наукового пізнання», «Методологія та організація наукових досліджень», «Основи наукових досліджень», «Маркетинг». Навчальний посібник містить перелік тем з вивчення методології та організації наукових досліджень, питання формування звіту їй презентації результатів. Наведено особливості проведення наукових досліджень магістрами й аспірантами вищих навчальних закладів. Акцент в навчальному посібнику зроблено на логічній побудові й етичних принципах наукової діяльності. Детально розібрані питання використання загально наукових й специфічних методів наукового пізнання й особливостях їх використанню під час економічних, санітарних і політичних кризових явищ в Україні й світі. Читача орієнтують на застосування синергетичного методу, як такого, що враховує нерівномірність економічних процесів, а також призначеного для встановлення особливостей самоорганізації, самоуправління й саморегулювання діяльності суб'єктів господарювання на ринку.