Перегляд за Автор "Дружкова, І. С."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументIP DUE DUEDILIGENCE(2019) Дружкова, І. С.Власники інтелектуальної власності подають свою інтелектуальну власність (IВ) на ретельну перевірку з кількох причин. Серед них: потенційний ліцензіат зацікавлений у ліцензії; венчурний капіталіст зацікавлений інвестувати в стартову компанію, якій IВ може бути призначений або ліцензований; покупець зацікавлений у торгівлі продажем ІВ; підготовка до первинного розміщення акцій та розміщення на біржі.
- ДокументВикористаня баз патентної інформації у вищій школі(2022) Дружкова, І. С.
- ДокументГендерний розрив у інтелектуальній власності: історична ретроспектива(2020) Дружкова, І. С.Законодавство про інтелектуальну власність загальновизнаний як засіб відзначити та винагороджувати внески творчих людей, надаючи їм юридичну винятковість над їхніми творами протягом певного періоду часу, коли якого вони можуть визначити, хто може експлуатувати їхню роботу – можливо, за винагороду.
- ДокументДистанційне навчання: особливості підготовки студентів до написання тестів(2018) Дружкова, І. С.; Жихарєва, Н. В.Онлайн тестування виконує кілька важливих функцій під час навчання, допомагає студентам визнати найважливіші елементи заняття, а також допомагає викладачам відстежувати, наскільки добре засвоюється інформація.
- ДокументЕлементи сторітелінгу на заняттях, присвячених Чорнобильській трагедії (на прикладі двох ЗВО: Одеської національної академії харчових технологій та Одеського національного університету імені І. І. Мечникова)(2019) Дружкова, І. С.; Коваленко, А. Ф.Наразі сторітелінг використовують у багатьох сферах суспільного життя, освіті, науці, журналістиці, зокрема в інтернет виданнях, всеукраїнських, глянцевих (чоловічих, жіночих) та інших виданнях, оскільки ця жанрова форма має чимало переваг, серед яких найперше: подача матеріалу в захопливій розповідальній манері, підкріплена візуальними, аудіовізуальними додатками, що допомагають глибше перейнятися предметом розповіді.
- ДокументЗаходи для посилення спільного (колективного) залучення студента у навчання(2017) Дружкова, І. С.На сучасному етапі розвитку педагогіки Вищої школи існує багато заходів для залучення студентів у процес навчання, від вправ, які виконуються безпосередньо в аудиторії до різних варіантів навчальної активності поза межами аудиторних годин. У цій роботі увага акцентується на спільному або колективному навчанні.
- ДокументМожливості додаткового захисту інтелектуальної власності науковця завдяки WIPO PROOF(2021) Дружкова, І. С.
- ДокументОсобливості застосування авторського права студентами ОНАХТ, на прикладі фан-творчості(2018) Дружкова, І. С.Робота присвячена низці питань, які стосуються порушення прав творців оригінальних творів фікрайтерами, а також можливості захищати свої фан-твори від сторонніх зазіхань.
- ДокументПитання авторського права та штучний інтелект(2019) Дружкова, І. С.Незважаючи на те, що творчий штучний інтелект все ще перебуває у формуванні, в даний час існують приклади його застосування в мистецтві. Розглянуто приклади використання штучного інтелекту при створенні музики та живопису. Поставлено питання: чи заслуговують результати машинної творчості охорони авторським правом?
- ДокументПроблема підвищення відвідування занять очима студентства(2019) Дружкова, І. С.Тема відвідування занять достатньо знана, але від цього не менш болюча для багатьох ЗВО. Проведено дослідження, мета якого - дізнатися, що з приводу підвищення відвідування занять думають самі студенти. Методами були обрані опитування студентів та порівняльний аналіз на підставі матеріалів опитування студентів. Було проведено опитування студентів які навчаються на другому рівні-магістр. вибіркове опитування проводилося протягом 30 хвилин у рамках дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи».
- ДокументСторітелінг на заняттях з курсу «Інтелектуальна власність»(2018) Дружкова, І. С.Сторітелінг це цифрові історії, які інформують або навчають. Можна стверджувати, що всі цифрові історії повідомляють чи надають інструкції щодо вмісту навчального предмету. Однак відмінність полягає в тому, що деякі цифрові оповідання можуть бути створені спеціально для доставки навчальних матеріалів до студента на різні теми.
- ДокументТоргові марки та спортивний брендинг(2020) Дружкова, І. С.
- ДокументЮридичні та моральні аспекти DATA у вищій школі(2020) Дружкова, І. С.; Коваленко, А. Ф.