Перегляд за Автор "Дмитренко, Л.Д."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗначення самостійної науково-дослідної роботи у професійній та практичній підготовці студентів(2016) Кац, А.К.; Дмитренко, Л.Д.; Станкевич, Г.М.Основне завдання вищого навчального закладу полягає у формуванні творчої особистості фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної діяльності. Вирішення цього завдання навряд чи можливе тільки шляхом передачі знань в готовому вигляді від викладача до студента.
- ДокументПідвищення ефективності підготовки інженерних і наукових кадрів(2014) Браженко, В.Є.; Дмитренко, Л.Д.; Кац, А.К.В даній роботі розглядається підвищення ефективності підготовки інженерних і наукових кадрів.
- ДокументРоль дисципліни “Основи наукових досліджень” в організації самостійної роботи студентів(2014) Кац, А.К.; Станкевич, Г.М.; Дмитренко, Л.Д.; Браженко, В.Є.Важливою складовою професійної підготовки майбутнього фахівця є формування його як творчої особистості, здатної до саморозвитку, самоосвіти та інноваційної діяльності. Навчити студента самостійно, осмислено працювати спочатку з навчальним матеріалом, потім з науковою літературою та нормативно-технічною документацією, закласти основи самоорганізації та самовиховання з тим, щоб привити вміння надалі безперервно підвищувати свою кваліфікацію, є основним завданням організації самостійної роботи студента.
- ДокументСамостійна робота студентів – невід’ємний етап підготовки інженерних і наукових кадрів(2015) Дмитренко, Л.Д.; Браженко, В.Є.; Кац, А.К.Метою самостійної роботи студентів є поглиблення теоретичних знань з дисципліни «Основи наукових досліджень» та набуття студентами практичних навичок: роботи з періодичними виданнями та каталогами, патентними джерелами; складання оглядів, рефератів, анотацій та статей; складання звітів та доповідей; проведення математичної обробки і статистичного аналізу експериментальних даних; оформлення результатів досліджень; користування методами активізації технічної творчості; виконання індивідуального завдання.