Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Григоренко Дмитра Словяновича"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка холодильної установки для торгової мережі супермаркетів ємністю 200 т., м. Кременчук
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Енергетичних систем, 2023) Григоренко Дмитра Словяновича
    Мережа магазинів — кілька магазинів однієї зареєстрованої торгової марки, що перебувають під загальним володінням і контролем, з одним впізнаваним дизайном, які розміщені в різних районах міста, в різних містах або різних країнах, що продають товари аналогічного асортименту, що мають спільну службу закупівель та збуту. У США мережі магазинів почалися з заснування The Great Atlantic and Pacific Tea Company (A&P) у 1859 році. На початку 1920-х років у США конкурували три національні мережі: A&P, Woolworth's та United Cigar Storesruen[1]. У 1930-х роках мережі магазинів почали згортатися, і зростання їхньої спільної частки на ринку зупинилося. Судові рішення щодо мережного зниження цін виникли ще 1906 року, й у 1920-х роках почали прийматися закони, спрямовані проти мережі магазинів, поруч із правовими контрзаходами самих мереж магазинфв]. У мережі магазинів координування роботи виробляється з центру, у яких підтримуються єдині ціни, рівень сервісу, єдина маркетингова політика. У мережі магазинів набагато більше можливостей щодо перерозподілу фінансових ресурсів, підтримки збиткових, але перспективних точок. Магазини однієї мережі за рахунок спільної реклами, асортименту та якості обслуговування отримують також великий і корисний обсяг ноу-хау, який вони використовують у роботі. Наявність кондиціонерів та опалювального обладнання є стандартною вимогою до супермаркетів. У магазині необхідно підтримувати температуру на такому рівні, щоб покупець не страждав ні від спеки, ні від холоду. Відчуття комфорту важливе для покупця та впливає на тривалість його перебування в магазині та обсяг покупки. Особливу увагу слід приділяти відділу заморожених продуктів у літній період. "Зона холоду" нерідко виганяє легко одягненого покупця з магазину набагато раніше, чим диктують його потреби. Такі покупці, щоб не підхопити нежить, часто можуть вибрати інший магазин

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок