Перегляд за Автор "Голубьонкова, О. О."
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні аспекти «Стратегії блакитного океану» у сфері туристичного бізнесу(2017) Голубьонкова, О. О.«Стратегія блакитного океану» – це стратегія відходу від конкуренції за рахунок уважного вивчення ринку і втілення інноваційних бізнес-ідей, здатних забезпечити компанії вихід на новий ринок і створення неіснуючі раніше попиту.
- ДокументАктуальні методи підвищення ефективності маркетингової діяльності(2018) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.Сьогодні відбувається досить активне впровадження маркетингової діяльності у закладах вищої освіти. Все більша кількість керівників закладів вищої освіти розуміють, що провідна роль у можливому зростанні кількості студентів буде залежати від правильно обраної маркетингової політики і стратегії ведення конкурентної боротьби.
- ДокументАктуальні тенденції розвитку торговельних форматів на ринку алкоголю(2016) Брайко, М. Г.; Голубьонкова, О. О.; Солодова, О. С.Проаналізовано тенденції розвитку торговельних форматів на ринку вина в Україні.
- ДокументДосвід організації кваліфікаційного іспиту бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» у дистанційній формі(2022) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Соколюк, К. Ю.
- ДокументДослідження мікро- та макросередовища ПАТ «Коблево»(2019) Голубьонкова, О. О.; Соколова, В. І.В останній час, виноробство в Україні втрачає темп росту. Продукція ПАТ «Коблево» займає лідируюче місце на ринку в низькому та середньому ціновому сегменті. Розглянуто мікросередовище фірми та проведено аналіз макросередовища ПАТ «Коблево». Дослідження проводилось за допомогою PEST-аналізу та SWOT-аналізу.
- ДокументДослідження позиціонування торговельних марок кави на вітчизняному ринку(2020) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.При позиціонуванні кавові бренди використовують більшість аспектів споживчої цінності кави як продукту: бадьорливий, смачний напій, вироблений для певних груп споживачів або для певних ситуацій. Незайнятим залишається позиціонування кави як екологічного продукту, продукту. що має позитивний вплив на здоров’я людини при вживанні в певних обсягах.
- ДокументДослідження європейських споживачів вина(2018) Брайко, М. Г.; Голубьонкова, О. О.У місці придбання існує безліч аспектів, що впливають на кінцевий вибір споживачів, але в цілому він зводиться до чотирьох ключових чинників, а саме: емоційних, соціальних, внутрішніх і зовнішніх.
- ДокументЗміст освітньої програми як запорука забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці(2021) Голубьонкова, О. О.; Соколюк, К. Ю.; Брайко, М. Г.
- ДокументКолаборація з фахівцями-практиками як шлях до інноваційного розвитку освітнього процесу(2019) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.Заклади вищої освіти мають спільну мету з представниками бізнесу - ми бажаємо готувати кваліфікованих фахівців, бізнес - отримувати фахівців, які мають не лише теоретичну підготовку, а і сучасні практичні навички. Саме з такою метою в освітньому процесі застосовують кейс метод, який потребує удосконалення з метою підвищення якості освітнього процесу.
- ДокументКомунікаційні стратегії провідних підприємств кондитерської галузі України(2020) Голубьонкова, О. О.; Марющенко, К. С.
- ДокументМаркетингова стратегія управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства(2017) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Солодова, О. С.Розроблено проект створення нового напрямку туризму - родинного хобі-туризму у вигляді літнього «Поселення майстрів». «Поселення майстрів» буде розташовано на відстані 30 км від Одеси, розташування відпочивальників - у наметах. Під час відпочинку заплановано комплекс майстер-класів для кожного члена родини, враховуючи його інтереси. Таким чином, буде створено новий напрямок у туристичній сфері, що дозволить виключити участь у жорсткій конкурентній боротьбі (наприклад у сфері «гастрономічного» або «винного» туризму).
- ДокументМетодологічні особливості застосування тестового контролю знань студентів при дистанційному навчанні(2017) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.Система організації навчального процесу із застосуванням дистанційного навчання передбачає контроль і оцінку знань студентів за допомогою тестових завдань. При цьому багато колег нарікають на те, що студенти, відповідаючи на тести, всього лише вчяться вгадувати правильні відповіді і оцінити ступінь розуміння студентом навчального матеріалу в принципі не можливо.
- ДокументНауково-методичні аспекти обліково-аналітичної системи підприємства(2016) Немченко, В. В.; Трішин, Ф. А.; Євтушевська, О. О.; Іванченкова, Л. В.; Антонюк, О. П.; Голубьонкова, О. О.; Жигайло, О. М.; Купріна, Н. М.; Мельник, Ю. М.; Ощепков, О. П.; Скляр, Л. Б.; Ступницька, Т. М.; Тарасова, О. В.; Ткачук, Г. О.; Янковий, В. О.; Дойчева, К. С.; Васьковська, К. О.; Маркова, Т. Д.; Іванченков, В. С.; Баранюк, Х. О.; Гусаковський, В. А.; Зеленяк, В. В.; Леонтьєва, І. О.; Магденко, С. О.; Маштакова, І. О.; Немченко, Г. В.; Пчелянська, Г. Б.; Стасюкова, К. В.; Шекера, С. С.; Щукіна, О. В.В колективній монографії кафедри обліку та аудиту Одеської національної академії харчових технологій висвітлено теоретичні та методичні положення щодо організації та функціонування обліково-аналітичної системи підприємств та організацій України за її основними підсистемами (облікової, аналітичної та контрольної) з метою задоволення потреб управління у своєчасній, якісній та корисній інформації.
- ДокументОбліково-аналітичне забезпечення в умовах управління фінансово-економічною безпекою підприємства(Фенікс, 2015) Немченко, Б. В.; Тріщин, Ф. А.; Громова, О. М.; Загорняк, О. В.; Харківський, Д. Ф.; Євтушсвська, О. О.; Іванченкова, Л. В.; Антонюк, О. П.; Антонюк, П. О.; Голубьонкова, О. О.; Жигайло, О. М.; Купріна, Н. М.; Луценко, І. С.; Мельник, Ю. М.; Ошепков, О. П.; Рогатіна, Л. П.; Скляр, Л. Б.; Ступницька, Т. М.; Тарасова, О. В.; Ткачук, Г. О.; Васьковська, К. О.; Дойчева, К. С.; Маркова, Т. Д.; Славута, О. О.; Стасюкова, К. В.; Іванченков, В. С.; Гусаковський, В. А.; Зеленяк, В. В.; Магденко, С. О.; Маштакова, І. О.; Немченко, Г. В.; Рогатіна, О. В.; Щукіна, О. В.; Канашкіна, І. В.; Пчелянська, Г. Б.В колективній монографії кафедри обліку та аудиту Одеської національної академії харчових технологій висвітлено питання перспектив розвитку фінансової системи, системи бухгалтерського фінансового, статистичного, податкового та управлінською обліку, податкової політики підприємств, аспекти аналізу потенційних загроз, автоматизації простежуваності інформації, оцінки ефективності та контролю в межах системи управління фінансово-економічною безпекою підприємств харчової промисловості.
- ДокументОсобливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості(2019) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.В даній роботі розглядаються особливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості.
- ДокументПроблеми фінансово-економічної безпеки суб`єктів господарської діяльності в умовах інтеграції України в світову економіку(Фенікс, 2014) Немченко, В. В.; Громова, О. М.; Антонюк, О. П.; Антонюк, П. О.; Гарбуз, В. Г.; Голубьонкова, О. О.; Іванченкова, Л. В.; Іванченков, В. С.; Купріна, Н. М.; Купріна, І. В.; Лайко, О. І.; Маркова, Т. Д.; Немченко, Г. В.; Ощепков, О. П.; Слатвинська, М. О.; Скляр, Л. Б.; Ступницька, Т. М.; Ткачук, Г. О.; Щукіна, О. В.В колективній монографії кафедри обліку та аудиту ОНАХТ висвітлено питання обліково-аналітичного забезпечення ефективної системи управління фінансово-економічною безпекою підприємств та окремі аспекти функціонування системи ФЕБ, які стосуються реструктуризації, зовнішньої торгівлі, застосування інноваційних підходів та подальшого удосконалення діючих економічних механізмів
- ДокументПрофорієнтаційна робота: актуальні методики(2018) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.
- ДокументРоль і актуальність ділових переговорів в системі маркетингових комунікацій(2018) Голубьонкова, О. О.; Штацький, В. Т.Знання концептуальних основ і володіння навичками ділового спілкування, обізнаність про правила ведення переговорів та етикет багаторазово підвищує коефіцієнт корисної дії в спілкуванні з клієнтами, допомагає досягти важливих цілей і домогтися успіху. Для найбільш ефективного впливу на цільову аудиторію або партнерів під час ділових переговорів компанія повинна оглядати проблему можливих контактів як невід'ємний аспект своєї маркетингової програми або PR-стратегії.
- ДокументСегментування споживачів послуг винного туризму(2022) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Ткаченко, Т. А.
- ДокументСтруктурування задач формування стратегії розвитку підприємства (на прикладі підприємств хлібопродуктів)(2003) Голубьонкова, О. О.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 - Економіка, організація і управління підприємствами. У дисертаційній роботі здійснене комплексне дослідження проблеми формування стратегії розвитку підприємства як одного з основних етапів процесу стратегічного планування. Для формування стратегії розвитку підприємства необхідно вирішити три задачі: визначити характер стратегії розвитку, вибрати спосіб розвитку та сформувати проект ділового портфеля підприємства. Структурування і класифікація цих задач дозволило визначити цілі, критерії й обмеження кожної з них, а також раціональні методи їх вирішення. Враховуючі ітеративність стратегічного планування визначено структуру та розроблено алгоритм формування проекту ділового портфеля. Запропоновано комбінований метод та визначено склад і зміст процедур вирішення даної задачі: розробки моделі напрямків діяльності; формування групи експертів; генерації вихідних даних; верифікації моделі. Довгострокова привабливість напрямку діяльності складається з перспектив його рентабельності, росту та потенціалу підприємства. За результатами дослідження розроблено практичні рекомендації щодо типового складу параметрів моделей напрямків діяльності та відповідно кожної форми реалізації стратегії підприємств хлібопродуктів визначено конкретні напрямки діяльності.